خبرگزاری کار ایران

معاون ارزش افزوده سازمان مالیاتی به ایلنا خبر داد:

دعوت مرکز پژوهش‌های مجلس از سازمان مالیاتی جهت اصلاح ارزش افزوده

asdasd
کد خبر : ۲۲۰۲۲۲

زمان دقیقی برای فراخوان مشمولین جدید ارزش افزوده مشخص نیست اما به احتمال قوی این فراخوان در سال جاری صورت گیرد.

معاون ارزش افزوده سازمان مالیاتی گفت: هفته آینده مرکز پژوهش‌های مجلس از سازمان مالیاتی جهت اصلاح قانون ارزش افزوده دعوت کرد.

علیرضا طاری بخش، معاون ارزش افزوده سازمان مالیاتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با بیان این مطلب که زمان دقیقی برای فراخوان مشمولین جدید ارزش افزوده مشخص نیست، گفت: به احتمال قوی این فراخوان در سال جاری صورت گیرد همچنین ۶ گروه جدید هم راستا با اصناف قبل خواهند بود.

وی در خصوص اصلاحیه قانون ارزش افزوده، گفت: مرکز پژوهش‌های مجلس هفته آینده از سازمان مالیاتی برای پاسخگویی و مشورت در این‌باره دعوت کرده است که موضوع با تمام ابعاد مورد بررسی قرار بگیرد.

طاری بخش با اشاره به اینکه وزارت اقتصاد و دارایی نیز در حال بررسی قانون ارزش افزوده است، افزود: مجلس و وزارت اقتصاد به طور موازی بررسی های خود را پیش می برند اما بررسی‌های هیچ کدام از آن‌ها تا کنون خروجی نداشته است.

معاون ارزش افزوده سازمان مالیاتی در پاسخ به این سئوال که چه زمان اصلاحیه ارزش افزوده ابلاغ خواهد شد؟، ادامه داد: نتایج بررسی‌های وزارت اقتصاد هنوز نهایی نشده است، همچنین پس از این مرحله لایحه باید به تصویب هیات دولت برسد و سپس به مجلس برود به همین دلیل در حال حاضر نمی‌توان زمان تصویب قانون را پیش‌بینی کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز