خبرگزاری کار ایران

مدیرکل گمرک تهران خبر داد:

ترخیص ۲۶ هزار تن کالای اساسی در ۷ ماه نخست سال جاری

asdasd
کد خبر : ۲۱۹۴۳۹

۲۶ هزار تن کالای اساسی از گمرک تهران در هفت ماه سال جاری ترخیص و روانه بازار مصرف شده است.

مدیرکل گمرک تهران گفت: ۲۶ هزار تن کالای اساسی از گمرک تهران در هفت ماه سال جاری ترخیص و روانه بازار مصرف شده است.

به گزارش ایلنا و به نقل از گمرک تهران، احمد کارگری مدیر کل این گمرک خبر داد: گمرک تهران با ارائه امکانات ویژه جهت ترخیص کالاهای اساسی و تنظیم بازار مصرف در هفت ماهه سال جاری ۲۶ هزار تن کالای اساسی روانه بازار مصرف کرده است.

کارگری اشاره نمود: تعداد اظهارنامه‌های واردات کالا در این گمرک در هفت ماهه سال جاری ۳۱۵۹۷ فقره بود که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۲ درصد افزایش داشته است و با وزن خالص، حدوداً ۴۲۳ هزار تن که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۹ درصد افزایش داشته است، همچنین ارزش واردات از این گمرک طی مدت یاد شده به ۳ میلیارد و ۱۲۷ میلیون دلار رسید که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۴۶ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل گمرک تهران افزود: مقدار کالاهای اساسی که در هفت ماهه سال جاری از این گمرک ترخیص گردیده بیش از۲۶ هزار تن می‌باشد. همچنین دراین مدت ۱۸هزار تن دارو به ارزش ۲۸۵ میلیون دلار از این گمرک ترخیص شده است.

کارگری گفت: درآمد گمرک تهران در هفت ماه اول سال بیش از۱۲۵۷۵ میلیارد ریال بوده که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۷۹درصد رشد داشته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز