خبرگزاری کار ایران

موسسات غیرمجاز را به بانک مرکزی گزارش کنید

asdasd
کد خبر : ۲۱۸۲۰۴

اعلام برخط اسامی موسسات فاقد مجاز از طریق پایگاه اطلاع رسانی بانک مرکزی فراهم شد.

بانک مرکزی اعلام کرد: امکان اعلام برخط اسامی موسسات فاقد مجاز از طریق پایگاه اطلاع رسانی بانک مرکزی فراهم شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران؛ این بانک در راستای ساماندهی بازار غیرمتشکل پولی، امکان دریافت گزارش های مردمی از وجود موسسات فاقد مجوز از طریق پایگاه اطلاع رسانی را فراهم کرده است.

هموطنان گرامی از این پس می توانند در صورت مشاهده موسسات غیرمجاز با مراجعه به سایت بانک مرکزی به نشانی WWW. CBI. IR مشخصات موسسه غیرمجاز را در بخش بنر(Banner) «اعلام اسامی موسسات بدون مجوز به بانک مرکزی» اعلام نمایند.

یادآور می شود، هموطنان قبل از سپرده گذاری در موسسات با مراجعه به سایت بانک مرکزی از فهرست بانک ها و موسسات اعتباری و سایر نهادهایی که مجوز تاسیس و فعالیت آنها توسط بانک مرکزی صادر و تحت نظارت قرار گرفته اند، اطلاعات لازم را کسب کنند.

توجه به این مهم ضروری است که مسئولیت ناشی از عملکرد ناصحیح بانک ها و موسسات اعتباری یا سایر نهادهایی که نام آنها در فهرست بانک مرکزی قرار ندارد، به صورت مستقیم متوجه بانک، موسسه و کسانی است که به این موسسات مراجعه کرده اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز