خبرگزاری کار ایران

بانک تجارت برگزار می‌کند:

همایش تخصصی بانک‌ها و شرکت‌های فناوری اطلاعات

asdasd
کد خبر : ۲۱۲۰۷۰

همایش برنامه مشترک مرکز فرهنگ سازی و اطلاع‌رسانی بانکداری الکترونیک(فابا) و بانک تجارت، روز یکشنبه بیست و هفتم مهرماه در محل مرکز همایش‌های بین المللی سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار خواهد شد.

بانک تجارت همایش تخصصی «بانک‌ها و شرکتهای فناوری اطلاعات با رویکرد برنامه ششم توسعه» را برگزار می‌کند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی بانک تجارت، ابراهیم کاظم‌پور رئیس اداره روابط عمومی گفت: همایش برنامه مشترک مرکز فرهنگ سازی و اطلاع‌رسانی بانکداری الکترونیک(فابا) و بانک تجارت، روز یکشنبه بیست و هفتم مهرماه در محل مرکز همایشهای بین المللی سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار خواهد شد.

کاظم‌پور با اشاره به اینکه مدیران عامل، اعضای هیات مدیره و مسئولین و کار‌شناسان بخش‌های فناوری اطلاعات بانک‌ها شرکت کنندگان این همایش یکروزه هستند اظهار داشت: مطابق برنامه، مدیران ارشد وزارت اقتصاد و دارایی و بانک مرکزی، معاونین وزارتخانه‌های ارتباطات و فناوری و اطلاعات و فرهنگ و ارشاد اسلامی و تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از جمله سخنرانان این همایش هستند.

رئیس اداره روابط عمومی بانک تجارت با اشاره به اینکه این همایش، اولین نشست تخصصی است که با موضوع ارتباط فناوری‌های نوین و برنامه ششم توسعه در کشور برگزار می‌شود، افزود: امیدواریم برگزاری این همایش نقطه آغازی برای هم‌اندیشی و همگرایی بانکداران و متخصصان ایرانی در حوزه IT برای ایفای نقش موثر در تدوین برنامه ششم توسعه باشد، به گونه‌ای که بتوان ابزار‌ها و روندهای لازم برای پیشبرد و توسعه بانکداری الکترونیک را در عالیترین سند راهبردی کشور پیشنهاد کرد.

وی در خاتمه گفت: امیدواریم مدیران و کار‌شناسان نظام بانکی و متخصصان حوزه فناوری اطلاعات در کشور با حضور فعال در پانل‌ها و کارگروه‌ها در تحقق اهداف این همایش سهیم باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز