خبرگزاری کار ایران

محسنی‌اژه‌ای در نشست خبری:

از سه وزیر و رئیس بانک مرکزی دولت سابق تحقیق شده‌است

asdasd
کد خبر : ۲۱۱۲۶۸

هنوز از مجلس شورای اسلامی گزارشی در ارتباط با نسبت به پرونده رانت هفت هزار میلیارد تومانی در دولت سابق به قوه قضاییه واصل نشده و باید منتظر ماند و دید چه عناوین و اتهاماتی در این پرونده مطرح است.

سخنگوی قوه قضاییه از تحقیق از سه وزیر و رئیس بانک مرکزی دولت سابق در رابطه با پرونده بابک زنجانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای در هفتادومین نشست خبری سخنگوی قوه قضاییه خود با خبرنگاران در پاسخ به این پرسش که آیا تحقیق از چهار وزیر دولت سابق را در خصوص پرونده " ب. ز " تایید می‌کنید؟ گفت: در این پرونده از سه وزیر دولت سابق و رئیس بانک مرکزی سابق تحقیق به عمل آمده است.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا، مبنی بر اینکه آیا قوه قضاییه نسبت به پرونده رانت هفت هزار میلیارد تومانی در دولت سابق که به خاطر نوسانات نرخ ارز بوجود آمد ورود کرده است؟ اظهار داشت: هنوز از مجلس شورای اسلامی گزارشی در این ارتباط به قوه قضاییه واصل نشده و باید منتظر ماند و دید چه عناوین و اتهاماتی در این پرونده مطرح است.

معاون اول قوه قضائیه همچنین درخصوص اظهارات جمشید بسم‌الله مبنی بر اینکه در نوسانات نرخ ارز هیچ نقشی نداشته‌ام در این میان برخی استفاده کردند و با او برخورد شد، تصریح کرد: در آن مقطع هر فردی که بازداشت شد متناسب با اعمالی که انجام داده بود مورد پیگیرد قانونی قرار گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز