خبرگزاری کار ایران

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی کهگیلویه و بویراحمد:

گزارشی مبنی بر دریافت رشوه ماموران مالیاتی دریافت نکرده‌ایم

asdasd
کد خبر : ۲۰۰۱۴۵

تاکنون گزارشی مبنی بر دریافت " رشوه " و شبیه به آن، توسط ماموران ما گزارش نشده و البته برخی ممکن است بنا به‌دلایل نامعلومی و به‌طور غیرمستند، شایعاتی هم بسازند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی کهگیلویه و بویراحمد، پاک‌ترین و درستکار‌ترین کارمندان در حوزه اقتصاد و دارایی کشور را همکاران خود دانست.

به گزارش ایلنا از یاسوج، «سید ابراهیم کشاورز» در جمع رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد گفت: معتقدیم و یقین دارم که همکاران ما در اقتصاد و دارایی این استان نسبت به سایر استان‌های کشور پاک‌تر و درست‌کار‌تر هستند.

وی یکی از ویژگی‌های اساسی همکاران خود را سلامت نفس آنان عنوان کرد و اظهارداشت: مقوله فساد از آغاز خلقت بشری وجود داشته و دارد اما امیدواریم در بین همکاران ما در کهگیلویه و بویراحمد چنین چیزی وجود نداشته باشد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی کهگیلویه و بویراحمد افزود: تاکنون گزارشی مبنی بر دریافت «رشوه» و شبیه به آن توسط ماموران ما گزارش نشده و البته برخی بنابه‌دلایل نامعلومی به‌طور غیرمستند ممکن است شایعاتی هم بسازند.

کشاورز در پاسخ به این سوال که چرا وضعیت اقتصادی «ذی‌حسابان» باوجود اینکه کارمند دولت هستند در حد کیفی و مثال زدنی است؟ اظهارداشت: تفکر «ذی‌حسابان» تفکر خلق پول است و از فرصت‌ها بطور مشروع بهره می‌برند.

وی گفت: «ذیحسابان» کهگیلویه و بویراحمد نیز مانند همکاران مشکل مالی و یا فساد ندارند هرچند که آنان در معرض شایعات تخریب گرایانه هم هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز