خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر اقتصاد در گفتگو با ایلنا:

سیاست‌های نظارتی بر بسته خروج از رکود در حال طراحی است

asdasd
کد خبر : ۱۹۶۸۱۳

صندوق توسعه ملی در اختیار دولت نیست، این صندوق دارای هیات امنا است که آن‌ها در مورد منابع مالی صندوق تصمیم خواهند گرفت.

معاون اقتصادی وزیر اقتصاد و دارایی در خصوص سیاست های نظارتی بر اجرای بسته خروج از رکود، گفت: سیاست‌های نظارتی هنوز تهیه نشده است و در حال طراحی است که در فرصت‌های آتی اعلام خواهم کرد.

شاپور محمدی، معاون اقتصادی وزیر اقتصاد و دارایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در خصوص نظارت بر اجرای بسته رکود از خروج، گفت: معاون اول رییس جمهور تمامی دستگاه‌ها از جمله وزارت اقتصاد را موظف به پیگیری کرده است که سیاست‌های بسته خروج از رکود از چهارچوب تعیین شده خارج نشود.

وی با بیان این مطلب که در پایش‌ها و گزارشاتی که انجام می‌گیرد پیشرفت کار رصد خواهد شد، افزود: سیاست‌های نظارتی هنوز تهیه نشده است و هم اکنون در حال طراحی است که در فرصت‌های آتی آن را اعلام خواهم کرد.

محمدی در پاسخ به این سئوال که چرا با وجود گذشت ۵ ماه از تصویب بودجه هنوز از منابع صندوق توسعه ملی تسهیلاتی به واحدهای تولیدی صورت نگرفته است، گفت: صندوق توسعه ملی در اختیار دولت نیست این صندوق دارای هیات امنا است که آن‌ها در مورد منابع مالی صندوق تصمیم خواهند گرفت.

وی در پاسخ به اینکه آیا با وجود تصویب در بودجه دولت نمی‌تواند مستقیم وارد شود، گفت: ‌بحثقانون بودجه اختیاراتی است که به دولت داده می‌شود اما هیات امنا دارای اختیارات ذاتی است که در جهت کاهش مشکلات به تولید کمک خواهند کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز