خبرگزاری کار ایران

علی لاریجانی در نشست مشترک نمایندگان مجلس و هیئت دولت:

ثبات اقتصادی با همدلی مجلس و دولت محقق می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۸۶۰۷۳

رییس مجلس ضمن قدردانی از دولت تدبیر و امید برای آرامشی که در بحثتورم ایجاد کرده، توجه دولت را به مسأله رکود معطوف کرد و خواستار هم‌فکری و استفاده از تمامی ظرفیتها برای حل این مشکل و ایجاد ثبات و نشاط در عرصه اقتصادی کشور شد.

رئیس مجلس شورای اسلامی، ضمن قدردانی از دولت تدبیر و امید برای آرامشی که در بحثتورم ایجاد کرده، توجه دولت را به مسأله رکود معطوف کرد و خواستار هم‌فکری و استفاده از تمامی ظرفیتها برای حل این مشکل و ایجاد ثبات و نشاط در عرصه اقتصادی کشور شد.

به گزارش ایلنا، علی لاریجانی، عصر روز گذشته در سومین نشست مشترک نمایندگان مجلس شورای اسلامی و هیئت دولت، جلسات میان دولت و مجلس را در حل و فصل چالشهای اساسی پیش‌ روی کشور و نظام اسلامی مهم و مؤثر دانست و ابراز امیدواری کرد: این جلسات موجب وفاق و همدلی مجلس و دولت در حل معضلات اساسی مردم شود.

، وی ضمن قدردانی از دولت تدبیر و امید برای آرامشی که در بحثتورم ایجاد کرده، توجه دولت را به مسأله رکود معطوف کرد و خواستار هم‌فکری و استفاده از تمامی ظرفیتها برای حل این مشکل و ایجاد ثبات و نشاط در عرصه اقتصادی کشور شد.

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی مشکلات حوزه‌ صنعت کشور، خواستار همفکری و مشورت دولت و مجلس برای رسیدن به راهکارهای مناسب برای حل این مشکلات شد و گفت: با توجه به اینکه صنایع بخش متوسط کشور با مشکلات ناخواسته مواجه‌اند، باید با به تعویق انداختن معوقات بانکی این بخشها و یا تسهیلات کم بهره به آنان کمک کنیم تا بحرانهای پیش رو را پشت سر بگذارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز