خبرگزاری کار ایران

ادامه روند کاهشی قیمت جهانی طلا

asdasd
کد خبر : ۱۸۳۱۵۵

در حالی که قیمت طلا در روز جمعه بدون تغییر بود کارشناسان معتقدند فلز زرد ممکن است به دلیل آمارهای مثبت بازار کار آمریکا و افزایش شاخص ها در بازار وال استریت، شاهد کاهش قیمت بیشتری در هفته جاری باشد.

به گزارش ایلنا و به نقل از رویترز، قیمت طلا در روز جمعه عمدتا بدون تغییر بود و کاهش قیمت های جلسه قبلی را حفظ کرد. فلز زرد ممکن است به دلیل آمارهای مثبت بازار کار آمریکا و افزایش شاخص ها در بازار وال استریت، شاهد کاهش قیمت بیشتری باشد.
میزان فرصت های شغلی ایجاد شده در آمریکا در ماه جولای جهش داشت و نرخ بیکاری در این کشور به نزدیکی پایین ترین رقم در شش سال گذشته رسید. این نشان می دهد که رشد اقتصادی آمریکا در نیمه دوم امسال شتاب خوبی به خود گرفته است.
به گفته تجار، این آمار و ارقام مجددا نگرانی ها در مورد افزایش زودهنگام نرخ بهره توسط فدرال رزرو آمریکا را بالا برد و موجب کاهش جذابیت بازار طلا برای سرمایه گذاران گردید.

بر اساس این گزارش، قیمت هر اوسن طلا دیروز در رقم ۱۳۲۱ دلار و ۱۰ سنت ثابت بود. قیمت فلز زرد در روز پنجشنبه بیش از یک درصد کاهش یافت و به پایین ترین قیمت یک هفته اخیر یعنی ۱۳۰۹ دلار و ۶۴ سنت رسید، هرچند که در پایان معاملات روز پنجشنبه کاهش قیمت تنها ۰.۶ درصد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز