خبرگزاری کار ایران

در صورت تامین خط اعتباری، نیاز ایثارگران تامین خواهد شد

کد خبر : ۱۶۳۸۵۷

بانک ملی ایران در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن به ایثارگران(شامل خانواده معظم شهداء، جانبازان و آزادگان) پیوسته با بنیاد شهید و امور ایثارگران همکاری دارد.

بانک ملی ایران در پاسخ به برخی مراجعات در مورد نحوه پرداخت تسهیلات مسکن به ایثارگران اعلام کرد که برای تامین خواست ایثارگران درخواست خط اعتباری کرده و در صورتی که این خط اعتباری در چارچوب های تعیین شده از سوی بانک مرکزی ایران برقرار گردد نیاز ایثارگران تامین خواهد شد.

بانک ملی ایران در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن به ایثارگران(شامل خانواده معظم شهداء، جانبازان و آزادگان) پیوسته با بنیاد شهید و امور ایثارگران به نحو احسن همکاری دارد.

این بانک از محل منابع سپرده گذاران و در قالب تکالیف محوله هم اکنون بالغ بر یکصد هزار میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت تخصیص داده است و همچنین تمام تلاش و ظرفیت خود را جهت اجرای تکالیف محوله در تمام سرفصل های بودجه کل کشور از جمله بند ۹۴ قانون مزبور که مربوط به ایثارگران معزز می باشد را به انجام رسانیده است. صرفاً در سرفصل تسهیلات مسکن بند فوق، ۴۰% از سهمیه ابلاغی بالغ بر سه هزار و هفتصد میلیارد ریال در سال ۹۲ پرداخت شد لیکن به دلیل اضافه برداشت از بانک مرکزی و پیامدهای مترتبه در این خصوص، بانک ملی مجبور به توقف پرداخت تسهیلات گردید و بلافاصله برای حل مشکل و از سرگیری و ادامه روند پرداخت به ایثارگران معزز درخواست خط اعتباری از بانک مرکزی شد که به محض دریافت نتیجه محدودیت پرداخت تسهیلات مزبور مرتفع خواهد شد.

لذا با عنایت به تصریح بانک مرکزی مبنی بر اعمال اقدامات تضییقی در صورت اضافه برداشت از حساب بانک یاد شده و سایر مکاتبات مشابه در این زمینه، بانک ملی ایران در راستای ضرورت برقراری تعادل بین منابع و مصارف و سایر الزامات مالی و قانونی خود برای تداوم تامین نیاز عزیزان ایثارگر و انجام بقیه تکالیف ابلاغی درخواست خط اعتباری کرده است که در صورت تامین آن اقدامات لازم از سوی بانک ملی سریعاً انجام خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز