خبرگزاری کار ایران

وزیر اقتصاد پاکستان در دیدار با طیب‌نیا:

بازار پاکستان بدون هیچ محدودیتی برای صادر کنندگان ایران باز است

کد خبر : ۱۵۸۷۵۲

پروژه خط لوله مشترک دو کشور به عنوان یکی از اصلیترین طرح‌های همکاری اقتصادی باید با قدرت به سمت تکمیل و نهایی شدن قدم بردارد و در این راستا، برگزاری کمیسیون مشترک دو کشور و تسریع اجرایی کردن موضوعات تفاهم شده باید در اولویت خواهد بود.

محمد اسحاق دار، وزیر امور اقتصادی و دارایی پاکستان در حاشیه اجلاس بهاره بانک جهانی و صندوق بین‌المللی پول با علی طیب‌نیا، وزیر امور اقتصادی و دارایی کشورمان دیدار کرد.

به گزارش ایلنا، وزیر امور اقتصادی و دارایی کشورمان در ادامه برنامه‌های خود در حاشیه اجلاس بهاره بانک جهانی در واشنگتن با همتای پاکستانی‌اش دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار طرفین بر گسترش روابط و مناسبات اقتصادی دو کشور تأکید کردند.

وزیر امور اقتصادی و دارایی ایران در این دیدار با بیان اینکه ایران مصمم است روابط تجاری و اقتصادی خود را باپاکستان گسترش دهد، عنوان کرد: پروژه خط لوله مشترک دو کشور به عنوان یکی از اصلیترین طرح‌های همکاری اقتصادی باید با قدرت به سمت تکمیل و نهایی شدن قدم بردارد و در این راستا، برگزاری کمیسیون مشترک دو کشور و تسریع اجرایی کردن موضوعات تفاهم شده باید در اولویت خواهد بود.

وی بر افزایش همکاری‌های علمی و پژوهشی و استفاده از بورسیه‌های تحصیلی در دو کشور نیز تاکید کرد.

طیب‌نیا در عین حال افزایش ضریب ایمنی مرزهای دو کشور را از همتای پاکستانی خود خواستار شد.

محمد اسحاق‌دار، وزیر امور اقتصادی پاکستان هم روابط اقتصادی دو کشور را مثبت ارزیابی کرد و گفت: باید زمینه و مقدمات حضور بیشتر بخش خصوصی در دو کشور فراهم شود.

وی افزود: بازار پاکستان بدون هیچ محدودیتی برای صادر کنندگان ایران باز است و مهندسان ایرانی می‌توانند در اجرای این پروژه ها مشارکت فعالی داشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز