خبرگزاری کار ایران

از سوی عضو کمیسیون اقتصادی و در پاسخ به اظهار نظر برخی از نمایندگان مطرح شد؛

هیچ سقفی برای دریافت یارانه نقدی مشخص نشده است

asdasd
کد خبر : ۱۵۴۳۱۳

به گفته محمد بزرگواری عضو کمیسیون کشاورزی در سال آینده کسانی که حقوق و درآمدشان بیشتر از ۲ میلیون و۵۰۰ هزار تومان است یارانه نقدیشان از سوی دولت قطع شده و این قانون به دولت یازدهم از سوی مجلس شورای اسلامی ابلاغ شده است.

یارانه نقدی افراد و یا مسئولانی که حقوقشان بیشتر از ۲میلیون ۵۰۰هزار تومان است در آینده نزدیک قطع خواهد شد

به گزارش خبرنگار ایلنا این خبری است که حجت الاسلام و المسلمین سیدعلی محمد بزرگواری نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجالس هشتم و نهم شورای اسلامی در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار ایلنا در یاسوج مطرح کرده و گفته: من معتقدم نماینده مجلس نباید از دولت یارانه نقدی دریافت کند، به همین خاطر هیچگاه از دولت یارانه نقدی دریافت نکرده‌ام.

وی همچنین با عنوان اینکه یارانه نقدی برخی از افراد و یا مسئولانی که حقوقشان بیشتر از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به بالاست در آینده‌ای نه چندان دور قطع خواهد شد گفت: براساس قانون، در سال آینده کسانی که حقوق و درآمدشان بیشتر از ۲ میلیون و۵۰۰ هزار تومان است یارانه نقدیشان از سوی دولت قطع شده و این قانون به دولت یازدهم از سوی مجلس شورای اسلامی ابلاغ شده است.

مجلس مصوبه ای در این زمینه ندارد

در رابطه با اظهار نظر بزرگواری عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی مبنی بر تعیین سقف برای دریافت یارانه نقدی بر اساس مصوبه ابلاغی مجلس به دولت ناصر عاشوری‌قلعه رودخانی عضو کمیسیون اقتصاد مجلس شورای اسلامی و نماینده فومن و شفت در گفتگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: تا کنون هیچ سقفی برای دریافت یارانه مشخص نشده است و دولت باید در این خصوص تصمیم لازم را اتخاذ کند.

وی در پاسخ به این سئوال که یکی ازنمایندگان از مصوبه قانونی مجلس مبنی بر تعیین حقوق بالای ۲ میلیون و پانصد هزار تومان به عنوان سقف دریافت یارانه نقدی خبر داده است گفت: چنین چیزی صحت ندارد و تاکنون نه تنها مصوبه‌ای در این زمینه از سوی مجلس ابلاغ نشده بلکه از سوی دولت نیز سقفی تعیین نشده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز