خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل جدید بانک پارسیان:

ضرورت افزایش نوآوری در ارائه خدمات خالص بانکی

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۱۵۳

در دو سال اخیر در زمینه تورم عنوان نخست را به خود اختصاص دادیم و با راهبرد دولت تدبیر و امید، مهار تورم در دستور کار قرار گرفته و رو به کاهش است.

مدیرعامل جدید بانک پارسیان گفت: باید به دنبال بانکی باشیم که نبض نوآوری در کسب و کار پولی - بانکی بتپد و خدمات خالص بانکی افزایش یابد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی دیواندری در مراسم معارفه خود افزود: دستیابی به این هدف به نیروی انسانی و سرمایه فکری جوان، نوآوری در خلق محصولات و خدمات ارزش آفرین، چابک سازی و توسعه سامانه‌های پیشرفته و فناوری اطلاعات و حرکت جلوتر از رقبا از طریق توجه به هوش رقابتی نیاز دارد.

دیواندری، بانک پارسیان را دارای ظرفیت بالا در صنعت بانکداری کشور دانست و گفت: با تغییر اندک در مدل‌های کسب و کار و ورود به حوزه‌های خدمات خالص بانکی و سرمایه گذاری، سرنوشت اقتصادی افراد ذینفع آن از سهامداران تا سرمایه‌گذاران تغییر خواهد کرد.

وی افزود: در سه سال اخیر عمده نقدینگی در سه حوزه طلا، ارز و مسکن فعال بوده است و اینک سپرده گذاری در بانک‌ها و سرمایه گذاری در بورس اوراق بهادار جایگزین مدل قبلی شده است و با روش‌ها و مدل‌های تجاری گذشته نمی‌توانیم موفقیت‌های ویژه‌ای کسب کنیم.

دیواندری؛ توقع کارآفرینان اقتصادی، مطالبات معوق بانکی، هزینه بالای این مطالبات و هزینه عملیات بالا را در زمینه پرداخت سودسپرده از مشکلاتی دانست که نظام بانکی از آن رنج می‌برد.

وی یادآور شد: رقبای خارجی آماده ورود به بازار ایران هستند و مردم نیز از ماهیت و کارکرد پول آگاه تر شده اند و زودتر از بانک‌ها متوجه وضع اقتصادی هستند.

دیواندری تصریح کرد: باید مدل‌های تجاری را تغییر و نظام بانکی را به سمت حرفه‌ای‌تر شدن سوق دهیم.

وی رتبه دوم ایران را در نرخ تورم یادآور شد و گفت: در دو سال اخیر در زمینه تورم عنوان نخست را به خود اختصاص دادیم و با راهبرد دولت تدبیر و امید، مهار تورم در دستور کار قرار گرفته و رو به کاهش است.

مدیرعامل جدید بانک پارسیان ادامه داد: مشکل جدید، رکود تورمی است که باید ساماندهی شود و تلاش هوشمندانه مؤثر در اقتصاد می‌تواند بانک پارسیان را به دومین بانک بزرگ کشور تبدیل کند.

مدیرعامل جدید بانک پارسیان با تأکید بر اینکه آگاهی بخشی در سطح کلان و کار حرفه‌ای باید همزمان صورت گیرد، افزود: هزینه خرید املاک بانک‌ها در مناطق گران قیمت افزایش یافته، اما ماهیت درآمد و حاشیه سود ارائه خدمات تغییر نکرده است که این موضوع آینده نظام بانکی را به خطر می‌اندازد.

وی با بیان اینکه باید با پرداختن به امور هوشمند، سود زیاد و زحمت کم را شناسایی و وضع بازار را مدام رصد کنیم، گفت: بانک‌هایی موفق هستند که ترکیب مناسب درآمدی را از طریق اجرای طرح‌های جدید ایجاد کنند که در پارسیان هم بسترهای آن فراهم است.

دیواندری پیش از این مدیرعامل بانک ملت بود که با پذیرش سمت جدید، ساروخانی جایگزین وی در بانک ملت شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز