خبرگزاری کار ایران

دیواندری؛ سکان هدایت بانک پارسیان را بدست گرفت

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۱۳۲

علی دیواندری جایگزین علی سلیمانی شایسته در سمت مدیرعاملی بانک پارسیان شد.

مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل سابق و جدید بانک پاسیان برگزار و علی دیواندری جایگزین علی سلیمانی شایسته شد.

به گزارش ایلنا، علی سلیمانی شایسته در این مراسم گفت: این بانک را پس از حدود شش ماه که به شیوه سرپرستی و پس از اعلام صلاحیت نداشتن رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل از جانب بانک مرکزی، اداره می‌شد، تحویل گرفتم.

وی متهم شدن بانک به فقر شفافیت و آمارهای غیردقیق، کاهش ارزش سهام از ۸۰۰ تومان به ۱۲۰ تومان در بورس اوراق بهادار و موضع گیری رسانه‌ها به ویژه مطبوعات را از مشکلات حضورش در این بانک برشمرد و گفت: در هشت ماه با بازرسی‌ها و نظارت‌های بانک مرکزی، پنهان کاری جای خود را به اعتمادسازی داد، آرامش در میان سهامداران ایجاد شد و ارزش هر سهم را به ۵۰۰ تومان افزایش داد و پس از ان با تبلیغات رسانه‌ای و محیطی، بانک پارسیان جایگاه خود را بازیافت.

در این مراسم؛ فطانت عضو سابق هیئت مدیره بانک پارسیان نیز در سخنانی به افزایش هشت برابری ارزش گروه پارسیان در هفت سال اخیر اشاره کرد و گفت: ارزش این گروه در این سالها از ۸۰۰ میلیارد تومان به شش هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان افزایش یافت و با سالانه ۱۰۰ درصد افزایش بازده مواجه شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز