خبرگزاری کار ایران

علیشیری خبر داد:

تصویب ۳۷ میلیون دلار طرح جدید سرمایه گذاری خارجی در کشور

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۰۳۶

۹ طرح جدید سرمایه‌گذاری خارجی به ارزش معادل ۳۷ میلیون دلار به همراه موارد دیگر مرتبط به طرح‌های سرمایه گذاری خارجی، مورد تصویب قرار گرفت.

یکصد و هشتاد و دومین جلسه هیات سرمایه‌گذاری خارجی با حضور بهروز علیشیری معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی و اعضای هیات سرمایه گذاری خارجی برگزار شد و طرحهای جدید سرمایه گذاری خارجی به تصویب رسید.

به گزارش ایلنا، علیشیری در حاشیه جلسه هیات سرمایه گذاری خارجی اظهار داشت: در این جلسه ۹طرح جدید سرمایه‌گذاری خارجی به ارزش معادل ۳۷ میلیون دلار به همراه موارد دیگر مرتبط به طرح‌های سرمایه گذاری خارجی، مورد تصویب قرار گرفت.

علیشیری در ادامه افزود: ازجمله طرحهای مصوب در این هیات، سرمایه‌گذاری خارجی در طرح تولید مقاطع فولادی و میلگرد آجدار ساده کربنی و کم آلیاژی، طرح تولید انواع پری فرم، طرح استقرار و نصب مخازن مواد شیمائی و نفتی و سیستم پایپینگ استاندارد و عملیات ترانسشیپمنت، طرح تولید قطعات پلاستیکی لوازم خانگی و تولید بطری از پلی پروپیلن، طرح تولید انواع رنگ ساختمانی پایه آلکیدی حلالی، طرح تولید رنگ و خودرویی، طرح کشت گلخانه‌ای، طرح تولید محصولات غذائی غیر کنسروی، طرح بازیافت فولاد و چدن، طرح تولید محصولات پلاستیکی و افزایش سرمایه گذاری خارجی در طرح انواع رنگهای صنعتی و خودرو است.

در این جلسه مصوبات دیگردر خصوص انتقال سود سرمایه گذار خارجی و اصلاح مجوزهای سرمایه‌گذاری خارجی نیز به تصویب هیات سرمایه گذاری خارجی رسید.

پیش بینی می‌شود اجرای طرحهای مذکور باعثافزایش اشتغال زایی، بهبودکیفیت محصولات داخلی، انتقال فناوری به کشور و ارتقاء صادرات شود.

اعضای هیات سرمایه گذاری خارجی شامل معاون وزیر امور خارجه، معاون معاونت راهبردی رییس جمهور، معاون بانک مرکزی و روسای اتاقهای بازرگانی و تعاون عضو هستند و حسب مورد از دستگاههای ذیربط برای نشست در هیات برای رسیدگی به طرحهای بخشی دعوت به عمل می آید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز