خبرگزاری کار ایران

قیمت انواع سکه افزایش یافت؛

افزایش ۶ هزار تومانی قیمت سکه و رسیدن آن به ۸۷۴ هزار تومان

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۶۶۹

هر قطعه نیم سکه با ۴ هزار تومان افزایش، ۴۴۴ هزار تومان به فروش می‌رسد و ربع سکه نیز با ۳ هزار تومان رشد، ۲۷۳ هزار تومان عرضه می‌شود. سکه‌های یک گرمی هم با ۳ هزارتومان افزایش، ۱۷۳ هزار تومان فروخته می‌شود.

رئیس اتحادیه کشوری فروشندگان طلا و جواهر، با اعلام تداوم ثبات در بازار طلا و سکه کشور، از افزایش قیمت سکه تمام بهار آزادی خبر داد و گفت: بهای سکه تمام بهار آزادی با ۶ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته به ۸۷۴ هزار تومان رسید.

محمد کشتی آرای با اشاره به اینکه قیمت‌های سکه و طلا در بازار هر چند نوسان دارند اما در یک محددوده قیمتی هستند، به ایلنا اظهار داشت: نرخ انواع سکه و طلا درحال حاضر روند طبیعی و به دور از هرگونه حاشیه کاذب بازار در نوسان است و این به علت آن است که اقتصاد کشور در یک مسیر با ثبات در حرکت است.

به گفته وی، هر چند که ثبات اقتصادی کند و در آن رکود حاکم است اما آثار بهبود فضای کسب و کار در این اقتصاد بازار طلا را متأثر کرده است.

رئیس اتحادیه کشوری فروشندگان طلا و جواهر همچنین، نوسان قیمتی در بهای طلای جهانی را عامل دیگر ثبات در بازار داخلی عنوان کرد.

کشتی آرای با اشاره به قیمت ۱۲۱۴ دلاری هر اونس طلا(بدون تغییر) گفت: ن قیمت هر گرم طلای ۱۸عیار در یک روز اخیر از ۸۸ هزار و ۵۰۰ تومان به ۸۸ هزار و ۹۰۰ تومان افزایش یافته است.

وی درباره نرخ سکه تمام بهار آزادی بیان داشت: رخ سکه بهار آزادی طرح قدیم و جدید امروز یکشنبه از ۸۶۸ به ۸۷۴ هزار تومان رسیده است.

به گفته کشتی آرای هر قطعه نیم سکه با ۴ هزار تومان افزایش، ۴۴۴ هزار تومان به فروش می‌رسد و ربع سکه نیز با ۳ هزار تومان رشد، ۲۷۳ هزار تومان عرضه می‌شود. و سکه‌های یک گرمی هم با ۳ هزارتومان افزایش، ۱۷۳ هزار تومان فروخته می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز