خبرگزاری کار ایران

در شورای پول و اعتبار مصوب شد؛

مستثنی شدن۴ پروژه صنعتی از آیین نامه تسهیلات و تعهدات کلان

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۵۹۸

شورای پول و اعتبار در راستای بهبود فضای کسب و کار، ایجاد تحرک و فعال سازی اقتصاد کشور، ۴ پروژه بزرگ صنعتی ‌و نفتی کشور شامل پروژه‌های مرتبط با فازهای ۱۷،۱۳و ۱۸ پارس جنوبی، طرح توسعه میدان دارخوین و میدان آذر را از رعایت ضوابط مندرج در آیین نامه تسهیلات و تعهدات کلان مستثنی کرد.

۴پروژه صنعتی ‌و نفتی از آیین نامه تسهیلات و تعهدات کلان مستثنی شد.

به گزارش ایلنا، شورای پول و اعتبار در یک هزار و یکصد و هفتادمین جلسه مورخه سوم دی ماه سال ۹۲، در راستای بهبود فضای کسب و کار، ایجاد تحرک و فعال سازی اقتصاد کشور، ۴ پروژه بزرگ صنعتی ‌و نفتی کشور شامل پروژه‌های مرتبط با فازهای ۱۷،۱۳و ۱۸ پارس جنوبی، طرح توسعه میدان دارخوین و میدان آذر را از رعایت ضوابط مندرج در آیین نامه تسهیلات و تعهدات کلان مستثنی کرد.

به این ترتیب بانک‌های عامل طرح‌های مذکور، می‌توانند نیازهای مالی پروژه‌های صنعتی مورد نظر را با استفاده ازمنابع فاینانس خارجی در سقف ارقام اعلام شده تامین مالی کرده تا موجبات افزایش ظرفیت تولید و رشد اقتصاد در کشور را فراهم آورند.

در ادامه این جلسه پیش بینی بودجه سال ۱۳۹۳ و متمم بودجه سال جاری بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، طرح و مورد بررسی قرار گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز