خبرگزاری کار ایران

رئیس صندوق توسعه ملی خبرداد:

۵۲.۹ میلیارد دلار دارایی صندوق در ابتدای مرداد سال ۹۲

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۷۳۶

با انجام مذاکرات پایاپای با صندوق‌های بین‌المللی امیدوار هستیم میزان مبادلات اقتصادی این صندوق در داخل و خارج به ۲ برابر کنونی برسد.

رئیس صندوق توسعه ملی با اعلام ۵۲.۹ میلیارد دلار دارایی صندوق در ابتدای مرداد سال ۹۲ گفت از این میزان ۱۸.۱میلیارد دلار تخصیص نیافته و می توان تا انتهای سال این میزان را به منابع دیگری تخصیص داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، صفدر حسینی در حاشیه همایش صندوق توسعه ملی در جمع خبرنگاران با اعلام این مطلب گفت: پیش‌بینی می‌شود که در این همایش نیز سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی برای استفاده از میزان مانده تخصیص نیافته منابع صندوق با صندوق توسعه ملی وارد مذاکره شوند تا بتوانند فعالیت‌های اقتصادی خود را براساس اساسنامه صندوق گسترش دهند.

رئیس صندوق توسعه ملی همچنین اظهار امیدواری کرد: با انجام مذاکرات پایاپای با صندوق‌های بین‌المللی امیدوار هستیم میزان مبادلات اقتصادی این صندوق در داخل و خارج به ۲ برابر کنونی برسد.

حسینی تصریح کرد: صندوق توسعه ملی نقش بسیار موثری در تامین مالی پروژه های صنعت نفت در چارچوب شرکتهای صنعتی و پیمانکاری خصوصی داخلی به خصوص نقش تاثیرگذاری را داشته است.

وی افزود: صندوق توسعه ملی ایران می تواند بازوی اصلی توسعه کشور در مناسبات جدید در اقتصاد ایران باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز