خبرگزاری کار ایران

در راستای گسترش رشته تنیس روی میز

دیدار رییس فدراسیون تنیس با ریاست فدراسیون کارگری

asdasd
کد خبر : ۹۳۳۹۰۵

رئیس فدراسیون تنیس روی میز با حضور در فدراسیون ورزش کارگری با جواد رمضی دیدار کرد.

​به گزارش خبرگزاری ایلنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش کارگری صبح امروز سه شنبه 10 تیرماه، مهرداد علی قارداشی با حضور در فدراسیون ورزش کارگری با جواد رمضی رئیس فدراسیون ورزش کارگری دیدار و در خصوص موضوعات مورد علاقه به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در این دیدار مقرر شد در صورت موافقت و تصویب اعضای هیئت رئیسه فدراسیون تنیس روی میز ۳ نفر اول مسابقات قهرمانی تنیس روی میز کارگران کشور در دو بخش آقایان و بانوان بتوانند در مسابقات تور رنکینگ ایرانی شرکت کنند.

شرکت ۲ نفر اول مسابقات قهرمانی کارگران کشور در اردوهای تیم ملی تنیس روی میز و برگزاری دوره های آموزشی داوری و مربیگری در بین جامعه ورزش کار و تلاش کشور و کمک به گسترش این رشته با تجهیز و توسعه در کارخانجات و بنگاههای صنعتی از جمله مباحث مطرح شده در این دیدار بود.

 گفتنی است انجمن تنیس روی میز کارگران کشور با هدایت آقای مجید احتشام زاده اسطوره تنیس روی میز کشور یکی از پر مخاطب ترین رشته های ورزشی در میان جامعه ورزشی کارگران کشور می باشد و همواره در کلیه رویدادهای بین المللی کارگری حضوری موثر و ثمربخش داشته است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز