خبرگزاری کار ایران

اختلاف سن تقویمی وسن تندرستی مدیران شرکت ها

asdasd
کد خبر : ۸۲۸۱۹۰

به منظور ایجاد انگیزه تندرستی و توانمند سازی نیروی انسانی شرکت ها ضرورت ایجاد مکان های تندرستی در شرکت ها (کمپانی جیم)، برگزاری رقابت های ورزشی شرکت ها در سطوح ملی وبین الملل تاکید شد. در نشست هیات اجرایی ومشاوران انجمن ورزش شرکت ها که با حضور جمعی از کارشناسان، مدیران، اصحاب رسانه، پیشکسوتان نام آشنای ورزش ایام نه چندان دور که هرکدام اقدامات موثری برای پیشبرد ورزش در سطح جامعه داشته اند در سازمان نظام مهندسی برگزارشد تادر خصوص توسعه ورزش، اقتصاد وفرهنگ وترویج سبک زندگی فعال با نگاهی تازه، رایزنی شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی انجمن ورزش شرکت ها، در این نشست ابتدا طرح های مشابه در خارج از کشور  وکمپین ژاپنی ها  وپیوستن بیش از  28میلیون کارکنان شرکت های ژاپنی به این طرح پرداخته شد.

سپس گزارشی از عملکرد و برنامه های پیشنهادی اعضای انجمن با محوریت حضور کارکنان شرکت های عضو در رویدادهای پیش رو به سمع و نظر حاضرین رسید و اعضا پیشنهادات خود را متناسب با نیازهای درون سازمانی مطرح نمودند. منوچهر زندی چهره نام آشنای رسانه ونایب رئیس انجمن خبرنگاران وعکاسان جهان به عنوان مدعو ویژه در  این نشست به ویژگی های رویداد های مس اسپرت جون (دوی ماراتن) که با استقبال جهانی وحمایت مقامات فرهنگی ورزشی  وشهرداری ها مانند ماراتن نیویورک با بیش از دویست هزار شرکت کننده  وتخصیص بخشی از هزینه برگزاری وکمک به امور خیریه در راستای مسئولیت های اجتماعی پرداخت که مورد استقبال واقع شد ومقرر شد محمدی رئیس کمیته فنی IACS در طراحی مسابقات دو امدادی استقامت دور امتیازی مرحله ای موارد را ملحوظ نمایند.
شایان ذکر است مقرر گردید اولین د وره مسابقات دو استقامت  امدادی ویژه شرکت ها در مسافت 16کیلومتر آقایان و12کیلومتر بانوان شرکت ها واستارت اپ های ورزشی در تهران مصادف با میلاد نبی مکرم (ص) وامام جعفر صادق (ع) در 24 آبان ماه برگزار شود.

عباسلو دکتری بازاریابی ازشرکت همراه اول به مدل کسب وکار  انجمن ورزش شرکت ها به عنوان یک موسسه غیر انتفاعی ومحورهای کلیدی برای پیشبرد اهداف و اجرای برنامه ها پرداخت و مدل علمی کسب و کار انجمن را  مورد ارزیابی قرار داد.

در این جلسه هولدینگ ورزشی  شرکت I FIT PRO به عنوان یکی از اعضای انجمن، ظرفیت های این هولدینگ را برای  توسعه ورزش  شرکت ها ارائه کرد و مقرر شد در خصوص مسابقات دو امدادی استقامت ومشارکت فعال استارت آپ ها در این رویداد همکاری کنند.

در پایان این نشست در خصوص حضور کاروان ورزشی شرکتها در سومین دوره در مسابقات جهانی ورزش شرکت ها  در آتن مهد بازی‌های المپیک که سال آینده قرار است در یونان برگزار شود بحث و تبادل نظر گردید که تشکیل کارگروه تخصصی و اقدامات مربوطه به جلسات آتی موکول گردید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز