خبرگزاری کار ایران

با دستور و نگاه ویژه وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی؛

صادقی‌فر: بازسازی اولین ورزشگاه کارگری اتفاقی مهم در سلامت جامعه کارگری رقم می‌زند

asdasd
کد خبر : ۸۲۳۸۱۴

معاون فرهنگی اجتماعی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی به همراه مدیرکل امور ورزشی امروز به منظور بررسی راههای بازسازی اصولی نخستین و بزرگترین مجموعه ورزشی کارگری در ایران از مجموعه ورزشی کارگران شهید معتمدی بازدید کردند و سپس با کارکنان مجموعه در فضایی صمیمی به گفت و گو پرداختند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل امور ورزشی، پس از بازدید وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در ابتدای ماه جاری از مجموعه ورزشی کارگران شهید معتمدی ، محمد شریعتمداری با بازسازی اساسی قدیمی ترین ورزشگاه کارگران موافقت کرد و به دنبال موافقت وی معاون فرهنگی و اجتماعی وزارتخانه فوق طرح و برنامه جامع بازسازی مجموعه را در دستور کار قرار دادند.

ابراهیم صادقی امروز پس از بازدید از بخش های مختلف ورزشی و تاسیساتی مجموعه ورزشی شهید معتمدی در جمع مدیریت و کارکنان این مجموعه کهن و قدیمی حضور یافت و در فضایی صمیمی با ایشان گفت و گو کرد.

صادقی فر ضمن خداقوت به کارکنان مجموعه گفت: یقینا تک تک شما نسبت به این ورزشگاه عرق و تعصب دارید و اینجا را همانند خانه خود می دانید که به رغم گذشت نیم قرن از احداث چنین مجموعه بزرگ و پر قدمتی توانسته اید با رسیدگی دلسوزانه به آن ، بسیار خوب و قابل استفاده نگه دارید.

معاون وزیر گفت: دلسوزی شما برای اینجا که همانند خانه خود از آن نگهداری و مراقبت می کنید جای تحسین و تقدیر دارد و برای همین جناب وزیر شخصا در مجموعه معمتدی حضور پیدا کرد و دستور بازسازی اساسی آن را دادند و بنده نیز به مناسبت های مختلف اینجا خدمت شما همکاران خوب می آیم اما امروز علاوه بر بررسی راههای بازسازی آمده ام تا از نزدیک ساعاتی را با یکدیگر باشیم و پای پیشنهادات و درد دلهای شما هم بنشینم.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در باره  بودجه ایی که جهت باز سازی در نظر گرفته شده است افزود: بالغ بر 40 میلیارد ریال به منظور بازسازی مجموعه معمتدی تصویب شده و یقینا بر اساس اولویت بندی ها نسبت به بازسازی برخی فضاها و همچنین ساخت و احداث فضاهای جدیدتر کار آغاز می شود و این امر در جهت بالا رفتن امکانات رفاهی و ورزشی و استفاده مطلوب کارگران و فرزندان ایشان و همچنین خانواده ها صورت می گیرد.

صادقی فر افزود: در اولویت کاری ما جهت بازسازی بحث زمین چمن فوتبال ، خوابگاه ، سالن کشتی که کار را از اینجا شروع کرده ایم ، استخر و سایر بخش ها قرار دارد و کار به گونه ایی است که بهره وری و بهره برداری مردم و خانواده ها در منطقه کارگر نشین جنوب تهران بسیار مناسب خواهد بود.

فرزاد حیدری مدیر کل امور ورزشی و حامد حاجی پور مدیرمجموعه معتمدی نیز در این برنامه بازدید حضور داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز