خبرگزاری کار ایران

سنگاچین تنها مجموعه رفاهی-ورزشی کارگران و آبروی وزارتخانه اس

هویدا: سنگاچین برای ورزش ملی بسیار خوش یمن بوده است

asdasd
کد خبر : ۸۰۵۹۴۳

مدیر مجموعه رفاهی – ورزشی کارگران بندر انزلی گفت: مهمترین و بزرگترین دغدغه ما رضایت مهمانان که کارگران و خانواده محترم ایشان هستند می باشد و همه ما تلاش می کنیم که کارگر وقتی به مجموعه وارد می شود احساس کند که به خانه خودش آمده و با خاطری آسوده چند روزی که مهمان ماست اینجا باشد و بعد با خاطراتی خوب مجموعه را ترک کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کیوان هویدا مدیر مجموعه رفاهی تفریحی ورزشی کارگران بندر انزلی که در حاشیه جشنواره خانوادگی کارگران در بندر انزلی با همکار ما گفت و گو می کرد افزود: در تصور خود بنده که حدود 15 سال است اینجا هستم اینگونه است که خودم و خانواده ام را جای کارگری قرار می دهم که برای اولین بار وارد این مجموعه شده است. اولین چیزی که برایم به عنوان مهمان اهمیت دارد امنیت و احساس آرامش و برخورد خوب پرسنل است که بسیار روی این سه مورد حساس هستیم.

وی افزود: روی همین اصل بنده به همکارانم گفته ام و در جلساتی که با هم داریم همیشه تاکید می کنم که مهمانی که وارد می شود،  همان برخورد اول حراست ورودی برایش خیلی اهمیت دارد. او کاری ندارد که ما اینجا کمبود بودجه داریم و نداریم ، حقوق و اضافه کاری گرفته یا نگرفته ایم و اینها بر عهده من مدیر و مدیران ارشد من است. کارگر و خانواده اش نیاز به یک برخورد خوب و روی خوش دارد.

نکته بعدی احساس امنیت و آرامشی است که مهمانان ما باید حس کنند و با فراق بال در محوطه و کنار ساحل و زمین های بازی تردد کنند.

واما بحث سوم تمیزی و نظافت داخل سوییت ها و محوطه بیرونی است.

نمی دانم شما قبلا هم آمده اید یا نه ولی این مجموعه در زملان مدیریت آقای خوش اخلاق که بنده معاون ایشان بودم تا الان که من مسئولیت گرفته ام بر مجموعه حاکم بوده و آن چیزی که من از مهمانان می گیرم ابراز رضایت است.

هویدا اضافه کرد: نمی گویم همه چیز ایده آل است ولی در حد همین امکانات و نیروهایی که داریم سعی کرده ایم طوری برخورد کنیم که تصور کنیم خانواده خود ما داخل مجوعه شده است آنهم برای اولین بار.

هویدا اضافه کرد: 108 واحد مسکونی داریم که شامل 24 واحد ویلایی / و مابقی آپارتمانهای 4 واحدی، 6 واحدی  و 8 واحدی هستند. از این تعداد 24 واحد دوخوابه هستند و مابقی یک خوابه با آشپزخانه و سرویس مرتب و مجهز.

مدیر مجوعه رفاهی ورزشی تفریحی کارگران سنگاچین با بیان اینکه این تنها مجموعه بزرگ کارگری در سراسر کشور برای 14 میلیون کارگر آنهم در شمال کشور است گفت: من به عنوان یک عضوی از خانواده وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و عضوی از خانواده کارگری نسبت به اینجا و مجموعه کارگری خیلی تعصب دارم و از مسئولین محترم استدعا دارم که توجه بایسته ایی به این مجموعه داشته باشند تا بتوانیم همان تعداد محدودی که در طول سال به انزلی می آیند را به خوبی سرویس بدهیم.

وی افزود: چون مسائل خانوادگی را درست نیست که بیرون بریزیم عرض می کنم که اینجا اگر یک مقدار مورد توجه قرار گیرد به عنوان الگو و نمادی از جایگاه رفاهی کارگران می تواند باعث غرور و افتخار همه مسئولین شود .

وی به مجموعه ورزشی سرپوشیده اشاره کرد و افزود: این سالن در ضلع غربی مجموعه احداث شده و تاکنون برای ورزشیملی بسیار خوب و خوش یمن بوده است.

تیم های ملی کبدی بانوان و آقایان که با قهرمانی در آسیا تاریخساز شدند و تیم ملی والیبال نوجوانان که در جهان از قله قهرمانی بالا رفت قبل از حضور در عرصه مسابقات یک ماه در اینجا اردو داشتند و رضایت را در سیمای همه ملی پوشان می دیدیم و الان همه آن مربیان و بازیکنان و فدراسیون های مربوطه تماس می گیرند و تشکر خود را از میزبانی پرسنل مجموعه سنگاچین اعلام می دارند.

هویدا افزود: در ایام پاییز و زمستان که مهمان کمی از کارگران به اینجا می آیند با بخش های دیگر و بخصوص فدراسیونهای ورزشی بعضا قرار دادهایی می بندیم تا هم خالی نباشد و هم بتوانیم بخشی از هزینه های فراوان مجموعه را تامین کنیم چون این مجموعه با این عظمت هزینه های فر اوانی دارد که بیشتر آن به چشم نمی آید.

وی اضافه کرد: علاوه بر اینکه واحدها نیاز به تعمیر و نگهداری دارد فضای خوبی در ضلع غربی برای ایجاد مجموعه های تفریحی آبی و ایجاد سوییت های بیشتر هست که البته اداره کل امور ورزشی و مجموعه وزارتخانه با برخی بخش ها برای توسعه مجموعه به شکل مشارکتی وارد مذاکراتی شده اند اما آنچه برایمان فعلا اولویت دارد حفظ و نگهداری همین امکانات سخت افزاری فعلی است ضمن اینکه نیروی انسانی را در وضعیت مطلوب و خوب و پر روحیه نگهداشتن نیاز به تشویق و ترغیب دارد و بازهم تاکید میکنم که این تنها مجموعه ای است که می توان تمام جشنواره ها و مسابقات و همایش های بزرگ کارگری را در آن برگزار کرد بنابراین از مسئولین می خواهم کمی توجه کنند.

هویدا در پایان گفت: از همه کارگران و خانواده های محترمشان و سایر که در جشنواره سوم حضور داشتند بابت کمبودهای احتمالی همینجا عذرخواهی می کنم و عرض می کنم که تمام تلاشمان این بود که بهترین سرویس را بدهیم و اگر خیلی ایده آل نبود بازهم از مهمانان خوبمان عذر خواهی می کنم و امیدوارم با خاطراه ای خوش به محل کار و زندگی خود برگشته باشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز