خبرگزاری کار ایران

۶ تا ۹ شهریورماه

سومین جشنواره "تفریحی - ورزشی" خانوادگی کارگران در سنگاچین برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۸۰۲۵۰۹

سومین جشنواره تفریحی ورزشی خانوادگی کارگران طی روزهای 6 تا 9 شهریورماه در مجموعه تفریحی اقامتی کارگران سنگاچین در بندر انزلی برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور ورزشی ، برای حضور در این جشنواره از هر استان دو خانواده کارگری انتخاب شده اند و هر خانواده معمولا 4 نفری در نظر گرفته شده و تاکنون تمامی استانها اعلام آمادگی کرده اند.

برگزاری متنوع و خوب ادوار گذشته و بازتاب مناسبی که جشنواره های گذشته داشته است باعث شده تا درخواست ها برای حضور در این جشنواره خانوادگی بسیار بالاتر از حد انتظار باشد اما محدودیت هایی که به لحاظ تعداد فضای اقامتی هست امکانی بیش از این آمار را نمی  دهد اما اداره کل امور ورزشی برای نیمه دوم سال بازهم جشنواره هایی را به تناسب شرایط آب و هوایی در نقاط مختلف کشور در نظر گرفته که به زودی زمان و مکان این جشنواره ها اعلام می شود.

علاوه بر این در بسیاری از استانها جشنواره های خانوادگی هفتگی و ماهانه برنامه ریزی شده تا تعداد بیشتری از خانواده های کارگران در گیر این برنامه جامع و فراگیر و پر شور و نشاط باشند.

جشنواره سوم سراسری در بندرانزلی در حالی از 6 تا 9 شهریورماه برگزار می شود که گروههای ستادی و تخصصی اداره کل امور ورزشی  از هم اکنون در سنگاچین مستقر شده اند تا فضای بازی ها و تفریحات و ورزش های خانوادگی را برای مهمانان آماده کنند.

مراسم افتتاحیه که از ساعت 19 روز 4 شنبهدر آمفی تئاتر مجموعه سنگاچین برگزار می شود شامل برنامه های متنوعی است ضمن اینکه هر شب جنگ شبانه در کنار ساحل (درصورت شرایط مناسب آب و هوایی) با حضور هنرمندان بومی و محلی اجرا خواهد شد و به گونه ای برنمامه ریزی شده که کارگران و خانواده های ایشان یک لحظه خالی نداشته باشند.

ستاد برگزاری جشنواره از تمامی استانها درخواست دارد تا بدون هماهنگی تحت هیج شرایطی مهمان اعزام نکنند چرا که تعداد واحدهای اقامتی مشخص است و همه آنها از قبل با ثبت نامی که صورت گرفته تکمیل شده است

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز