خبرگزاری کار ایران

آغاز دوره استعدادیابی فوتبال فرزندان کارکنان وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۷۸۵۹۶۳

دوره استعدادیابی فوتبال ویژه فرزندان کارکنان با نظارت کمیته استعدادیابی فدراسیون فوتبال در زمین اصلی ورزشگاه کارگران تهران آغاز شد.

به گزارش ایلنا ، مراسم امروز با حضور دکتر دادکان مشاور وزیر ، دکتر صادقی فر معاون فرهنگی و اجتماعی  و سایر مسئولین و بیش از 30 نفر از  نوجوانان و نونهالان و برخی از خانواده های همکاران در ورزشگاه کارگران آغاز بکار کرد.

در ابتدای این دوره معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی با خیر مقدم به آینده سازان کشور گفت: بواقع شما نسل بالنده کشور هستید و آینده این مملکت با تفکر و تلاش شما باید ساخته شود از این رو هرچه قدر سالم تر و شاداب تر باشید کشورمان دارای پویایی و شور و نشاط بیشتری خواهد بود.

دکتر صادقی فر افزود: یکی از وظایف مهم وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی ایجاد فضایی مطلوب برای کارکنان و کارگران وخانواده های ایشان است که خوشبختانه ما سه سال است به سمت خانواده محوری رفته ایم و جشنواره های سراسری خانوادگی که در اوایل شهریور سومین جشنواره  را برگزار می کنیم در همین راستا بوده است.

وی با قدردانی از دکتر دادکان بابت تعامل با با فدراسیون فوتبال گفت: این فرصت مغتنمی است که برای شما نونهالان و نوجوانان پدید آمده تا بتوانید استعداد نهفته خود را برای حضور در سطح اول فوتبال بروز دهید.

وی افزود: به زودی برای فررزندان کارگران نیز این استعدادیابی در وسعت بیشتری انجام خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز