خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ورزش کارگری تشریح کرد

حیدری: سمت و سوی تمامی جشنواره ها و مسابقات کارگری داشتن جامعه ی پویا و با نشاط است

asdasd
کد خبر : ۷۶۸۱۰۱

فرزاد حیدری ، مدیر کل امور ورزش کارگری گفت : رویکرد ما نشاط و بهره وری نیروی کار است و از ورزش استفاده می‌کنیم تا جامعه کارگری پر نشاط و بهره ور داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مدیرکل ورزش کارگران  گفت: به همین منظور برای خانواده های کارگری و همچنین بازنشستگان و بهزیستی تفریحات و مسابقاتی را در نظر گرفته‌ایم تاتمامی جامعه هدف  با حضور در این برنامه ها دارای روحیه ای شاد و پر نشاط باشند.

مدیرکل ورزش کارگران افزود: البته درست است که وزارت ورزش و جوانان متولی اصلی ورزش کشور است اما ما به عنوان متولی صیانت از نیروی کار می‌خواهیم جامعه سالم و با نشاطی داشته باشیم.

وی به طرح اوقات فراغت و آکادمی فوتبال فرزندان کارگران و کارکنان اشاره کرد و گفت: در بیشتر رشته هایی که عمومیت دارد برای فرزندان کارگران و کارکنان برنامه داریم و طرح آکادمی فوتبال فرزندان با تلاش جناب دادکان به زودی اجرایی می شود و مقدمات آن را فراهم کرده ایم ولی در دو سه رشته دیگر هم این اتفاق به زودی روی خواهد داد.

وی اضافه کرد: اداره کل امور ورزشی به عنوان مغز متفکر ورزش کارگری باید برای تمامی گروههای تحت پوشش طراحی و برنامه ریزی کند و از این رو برای سالمندان و بازنشستگان تامین اجتماعی و سازمان بهزیستی با کمک از سازمان های مرتبط مجموعه برنامه های مدون ورزشی و تفریحات سالم را برنامه ریزی کرده ایم که به مورد اجرا در خواهد آمد.

حیدری به نحوه ارتباط و تعامل اداره کل با فدراسیون کارگری اشاره کرد و گفت: در هر حال هرکدام از این دو بخش در جهت اهداف عالیه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و تمامی جامعه هدف گام بر می دارد و طبیعی است که فدراسیون برای نسل جوانتر کارگری مسابقاتی را طبق تقویم برگزار می کند و ما هم کار نظارتی خود را داریم در همین حال عمومیت دادن ورزش برای خانواده های کارگری و ایجاد شور و نشاط برای جامعه هدف که بیش از 40 میلیون نفر را شامل می شود بر عهده ماست و این وظیفه ما را چند برابر می کند.

وی در جمع بندی پایانی خود گفت: همایش های پیاده روی و بازیهای تفریحی خانوادگی که در طول سال در چند نوبت به صورت سراسری برگزار می شود به اضافه جشنواره های متمرکز خانوادگی که سومین دوره اش را شهریورماه برگزار خواهیم کرد در کنار تعامل با سازمان های تابعه ، تشکیل کارگروه ویژه ورزش بانوان کارگر ، ورزش سالمندی ، ورزش برای معلولین و افراد تحت پوشش بهزیسی و اداره و نظارت بر مجموعه های ورزشی – تفریحی و اقامتی جزو مهمترین اموری است که اداره کل امور ورزشی برنامه ریزی و اجرا می کند  که سمت و سوی همه اینها داشتن جامعه ای سالم ، رونق تولید و افزایش راندمان کار از طریق سلامت جامعه هدف ا می باشد ، در نهایت امیدواریم با همکاری همه بخش ها و کمک رسانه ها برای فرهنگ سازی بتوانیم به آاهداف مورد نظر دست یابیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز