خبرگزاری کار ایران

انعقاد تفاهم نامه مشترک فدراسیون ورزش کارگری با فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس

دیداری صمیمی با دستاوردی بزرگ!

asdasd
کد خبر : ۷۱۶۴۱۲

جواد رمضی امروز طی نشستی صمیمی با هاشم اسکندری رئیس فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس دیدار کرد.

به گزارش ایلنا، وقتی سخن از رشته بولینگ، بیلیارد و بولس به میان می آید، علاوه بر جسم، ذهن نیز درگیر ورزش می شود. این رشته ها به فراخور قوانین برگزاری آن بیشتر از اینکه فعالیت بدنی را در انسان افزایش دهد، ذهن انسان را درگیر می کند و از این رو می توان آن ها را ورزش ذهن هم دانست.

خانواده بزرگ کار و تلاش علاوه بر نیاز به ورزشهای فیزیکی، احتیاج مبرمی به فعالیت های ذهنی هم دارند و فدراسیون ورزش کارگری برآن شد تا با انعقاد تفاهم نامه مشترک با فدراسیون مرجع این رشته ورزشی موجبات گسترش این رشته ورزشی را در این خانواده بزرگ فراهم آورد.

بر همین اساس و در نشست امروز جواد رمضی  با هاشم اسکندری(رئیس فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس) که به نوعی ماحصل نشست های تخصصی کارشناسان دو فدراسیون  نیز به حساب می آمد، تفاهم نامه ای مشترک در راستای گسترش و ترویج این رشته ورزشی در جامعه  کار و تلاش به امضای طرفین رسید.

این در حالیست که بر اساس تفاهم نامه فی ما بین  که در ۸ ماده به تدوین رسیده موضوعاتی نظیر آموزش مربیان و کارشناسان و احدهای کارگری، تجهیز و راه اندازی مراکز ورزشی بولینگ، بیلیارد و بولس در مجموعه های ورزش کارگری، تامین نیازهای سخت افزاری در بخش های قهرمانی ، همکاری و حمایت از تیم های ورزش کارگری به منظور حضور در مسابقات لیگ فدراسیون مرجع، استفاده از بانک های اطلاعاتی، برگزاری دوره های داوری و مربیگری و صدور کارت و گواهینامه های معتبر، همکاری جهت اعزام کاروان های ورزش کارگری در رقابت های بین المللی و همکاری هیئت های ورزشی استانی با هیئت های ورزش کارگری  مورد تاکید طرفین قرار گرفت که پیش بینی می شود این رشته ورزشی در خانواده کار و تلاش آینده ای روشن را در پیش رو داشته باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز