خبرگزاری کار ایران

اولین دوره مسابقات پتانک قهرمانی کشور کارگری/انتخابی تیم ملی

اهواز شاهد حضور قدرت های برتر پتانک کارگری

asdasd
کد خبر : ۷۰۸۸۷۷

مسابقات پتانک قهرمانی کشور کارگران (برای اولین بار بطور رایگان) با هزینه فدراسیون و هیئت ورزش کارگری استان خوزستان برگزار شد در سالن شهدای کارگر اهواز برگزار گردید.

به گزارش ایلنا، در این دوره از رقابت ها که با حضور  ۱۱۰ شرکت کننده در قالب ۱۶ استان برگزار گردید، ورزشکاران در سه بخش آقایان، بانوان و تیمی سه نفره طی دو روز رقابت نفس گیر با یکدیگر روبرو شدند.

این در حالیست که زمین پتانک تازه تاسیس مجموعه ورزشی شهدای کارگر اهواز نیزاز  وضعیت کیفی بسیار خوبی برخوردار بود و همین امر  موجب بالا رفتن سطح کیفی رقابتها گردیده بود.

در پایان این رویداد در بخش بانوان ستاره نیک منش از تهران صاحب گردن آویز طلا شد، آزاده قشقایی از یزد نایب قهرمان و خانمها فائزه معزز از همدان و وحیده اقبالپور از خوزستان بطور مشترک عنوان سومی مسابقات را از آنِ خود کردند.

در بخش آقایان و در یک رقابت بسیار فشرده رحیم زارع از فارس بعنوان قهرمانی و مدال طلا دست یافت ، غلامعلی شهمرادی از گلستان نایب قهرمان شد و آقایان بهزاد زارع و محمد رضا زارع هردو از فارس مشترکاً به عنوان سوم این رقابتها دست یافتند. 

در پایان مسابقات بخش مختلط تیمی تیم استان بوشهر متشکل از گل سمن حاتمی ،  محمد رضا عباسی ، جلال اسکندری و علی نورایی  بر سکوی اول رقابتها تکیه زدند و کاپ قهرمانی را بالای سر بردند.

تیم پتانک استان همدان با جمال لطیفی، عرفان شیرمحمدی، سیدصالح پور معروفی و فائزه معزز به عنوان نایب قهرمانیرسیدند وتیمهای استان گلستان (شهمرادی ، قربانفر ، پیاده کوهسار  و مهربانی ) و استان لرستان (سلیمانی ، قلاوند ، عربان و حسنوند) بطور مشترک عنوان سومی را کسب کردند.

در مراسم اختتامیه مسابقات که با حضور بیژن خراسانی نایب رئیس فدراسیون ورزش کارگری، محمدهادی خشنودی رئیس انجمن بولینگ و بیلیارد و بولس فدراسیون ،سیدحمید غفاری رئیس هیئت ورزش کارگری استان خوزستان و مجید شیرین کار رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد و بولس استان خوزستان برگزار شد، از سوی کمیته فنی و کمیته برگزاری مسابقات آقای محمدعلی کریمی مهر (فارس) بعنوان فنی ترین بازیکن، خانم مریم عبدالله زاده (یزد) بعنوان بازیکن اخلاق در بخش بانوان، آقای امیر فالحی (خوزستان) بازیکن اخلاق در بخش آقایان و آقای مهدی شریفی (کرمان) به عنوان رسانه همراه انتخاب و معرفی شدندو به همه ی شرکت کنندگان گواهی شرکت تقدیم شد.

همچنین گفتنی است استانهای خوزستان، کرمان، گلستان، بوشهر، لرستان ،یزد، اصفهان، کهکیلویه و بویراحمد، خراسان رضوی، تهران ، فارس، سمنان، همدان ، ایلام و کردستان در این مسابقات حاضر بودند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز