خبرگزاری کار ایران

با حکم وزیر ورزش و جوانان

مدیرکل ورزش کارگران عضو هیات امنا "موزه ملی ورزش المپیک و پارالمپیک"شد

asdasd
کد خبر : ۷۰۸۸۱۹

وزیر ورزش و جوانان طی حکمی فرزاد حیدری مدیرکل ورزش کارگران را به عنوان عضو هیات امنای "موزه ملی ورزش المپیک و پارالمپیک "منصوب کرد.

در بخشی از حکم مسعود سلطامنی فر برای مدیرکل ورزش کارگران آمده است: ورزش یک جریان اجتماعی گسترده با کارکرد های بسیار ارزشمند انسانی و اخلاقی می باشد و بدین گونه توان انتقال مفاهیم والایی را که در کنار فعالیت ها و قهرمانی ها می یابد، جنبش المپیزم و پارالمپیک نیز غایتی را دنبال می کنند که تاریخ و فرهنگ و هنر بخش جدایی ناپذیر آن است و تاسیس و راه اندازی موزه ملی ورزش المپیک و پارالمپیک یکی از تاثیر گذار ترین شیوه ها در حفظ ارزش های عالی ،فرهنگ ، تاریخ و هنر و ورزش است.

از این رو با تاکید بر حفظ خاطرات و آثار ورزشکاران ایران اسلامی که میراث مادی و معنوی این مرز و بوم اند و با توجه به اهمیت لزوم حضور و موثر و مفید جنابعالی در این امر مهم فرهنگی - هنری ورزشی به موجب این حکم شما را به سمت عضو هیات امنا "موزه ملی ورزش المپیک و پارالمیک" منصوب می نمایم.

شایان ذکر است که موزه ملی ورزش المپیک و پارالمپیک یکی از ارزشمنمدترین کارهایی است که در دولت تدبیر و امید از سوی وزارت ورزش و جوانان راه اندازی و در حال تکمیل شدن  است و تمامی افتخارات و نشانه هایی از افتخار آفرینان ورزش در این موزه برای همیشه در معرض نمایش قرار خواهد گرفت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز