خبرگزاری کار ایران

مرکز اسب سواری ایران، میزبان والیبال ساحلی کارگران کشور

گنبد کاووس محل رویارویی قدرت های برتر کارگری

asdasd
کد خبر : ۶۸۷۵۴۳

مسابقات والیبال ساحلی کارگران کشور، با حضور ۱۶ تیم در قالب ۱۵ استان از صبح امروز به میزبانی استان گلستان (گنبد کاووس) آغاز گردیده است.

به گزارش ایلنا، در روز اول این مسابقات که از صبح امروز (جمعه) در مجموعه ورزشی کارگران گنبدکاووس در شرق گلستان آغاز شده، ۱۶ تیم از ۱۵ استان کشور در قالب چهار گروه با یکدیگر رقابت می کنند.

این در حالیست که پس از برگزاری بازی های گروهی نخستین دوره مسابقات والیبال ساحلی کارگران کشور انتخابی تیم ملی جهت اعزام به مسابقات جهانی اسپانیا، از هر گروه دو تیم به مرحله تک حذفی صعود کردند.

تیم های یزد و سمنان از گروه یک؛ تیم های خراسان رضوی و آذربایجان شرقی از گروه دوم؛ تیم های مازندران و تهران از گروه سوم و تیم های گلستان یک و خراسان شمالی از گروه چهارم هشت تیم صعود کرده به مرحله حذفی بودند.

بر اساس اعلام کمیته برگزاری مسابقات والیبال ساحلی کارگران کشور انتخابی تیم ملی، مرحله تک حذفی این مسابقات، عصر امروز با برگزاری چهار دیدار پایان یافت و تیم های گلستان یک، خراسان رضوی، مازندران و یزد به دیدار نیمه نهایی راه یافتند.

چهار تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی فردا شنبه با یکدیگر به رقابت می پردازند که دو تیم برنده بازی فینال و دو تیم بازنده نیز راهی دیدار رده بندی را برگزار خواهند کرد.

بر اسا این گزارش،  13 تیم شرکت کننده دراین دوره از مسابقات که به صورت سه نفره برگزار می شود، از استان های گیلان، مازندران، یزد، خراسان شمالی، رضوی و جنوبی، سمنان، آذربایجان شرقی، تهران، قزوین و سه تیم از گلستان هستند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز