خبرگزاری کار ایران

سنگاچین در تب و تاب شور نشاط جشنواره ورزشی و تفریحی خانوادگی کارگران

asdasd
کد خبر : ۶۶۳۶۷۶

دومین جشنواره تفریحی ورزشی خانوادگی کارگران کشور در حالی از روز 14 تا 16 شهریورماه در سنگاچین بندر انزلی برگزار می شود که خانواده هایی که برای حضور در این جشنواره انتخاب شده اند در تب و تاب شروع این رویداد بزرگ کارگری لحظه شماری می کنند.

به گزارش ایلنا ، اگرچه امسال جشنواره منطقه بندی شده و اولین مرحله جشنواره برای منطقه 6 و استانهای شمالغرب و غرب کشور برگزار می شود اما گردهم آیی فرهنگ ها و اقوام و سنن مختلف با لهجه های گوناگون ، سنگاچین را طی مدت سه روز به یک میعادگاهی برای آشتنایی بیشتر اقوام این 6 استان یعنی آذربایجان شرقی و غربی- زنجان –قزوین –گیلان و اردبیل تبدیل خواهد کرد.

نشاط - شادابی –تفریح - ورزش – نمایش – موسیقی های محلی و بومی با پوشش سنتی حول محور یک موضوع و آنهم شادابی خانواده کارگری و صیانت از مقام کارگر می چرخد.

پیشاپیش به تمامی مهمانانی که به سنگاچین می آیند خیر مقدم می گوییم و آرزو می کنیم که عزیزانی که برای این برنامه مهم و خاطره انگیز به سنگاچین تشریف می آورند در نهایت سلامت و تندرستی بیایند و با خاطراتی خوش برگردند تا با روحیه ای مضاعف کار و زندگی را ادامه دهند.

امید آنکه این جشنواره ها همچنان تداوم داشته باشد و سعی و تلاش مجموعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی بخصوص معاونت فرهنگی و اجتماعی بر تداوم باشکوه این جشنواره هاست چرا که استقبال خانواده های کارگری در جشنواره نخست همه متولیان امر را برتداوم جشنواره مصمم کرده است.

به منظور هماهنگی های بیشتر گروه های ستادی و اجرایی از اداره کل امور ورزشی از روز نخست همین هفته در سنگاچین مستقر شده اند و در کنار مدیریت و پرسنل مجموعه سنگاچین فضای مجموعه زیبا و تفریحی ورزشی کارگران سنگاچین را برای برگزاری زیباتر و بهتر جشنواره آماده می کنند تا مهمانان با کمترین مشکل به محض ورود و استقبال در محل مورد نظر مستقبر شوند.

از 6 استان منطقه 6 هرکدام ده خانواده 4 نفری در این جشنواره بزرگ حضور خواهند یافت.

کارگرانی برای حضور در جشنواره انتخاب شده اند که تاکنون از امکانات رفاهی تفریحی سنگاچین استفاده نکرده باشند و این امر هیجان خانواده های مهمان مضاعف می کند.

*اداره کل امور ورزشی کارگران

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز