خبرگزاری کار ایران

باحضور نمایندگان منطقه ۲ کشور انجام شد

تاکید بر برگزاری مطلوب دومین جشنواره تفریحی ورزش خانوادگی کارگران

asdasd
کد خبر : ۶۵۳۷۲۲

نشست هماهنگی دومین جشنواره تفریحی ورزشی خانوادگی کارگران امروز با حضور نمایندگانی از استانهای منطقه 2 کشور در معاونت فرهنگی اجتماعی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی به ریاست فرزاد حیدری مدیرکل امور ورزشی و حامدی مشاور دکتر صادقی فر شکیل شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا  ، دومین جشنواره بزرگ تفریحی ورزشی رفاهی کارگران که به صورت خانوادگی برگزار خواهد شد

اینبار در سطح منطقه 2 کشور و ویژه استانهای آذربایجان شرقی و غربی – اردبیل ، گیلان – زنجان و همدان بین روزهای 14 تا 16 شهریورماه در مجموعه زیبای سنگاچین بندر انزلی برگزار می شود.

در نشست امروز که به منظور هماهنگی بیشتر و ارائه پیشنهادات برگزار شد نمایندگان استانهای منطقه دو کشور حضور داشتند و نقطه نظرات خود را بیان کردند.

همچنین معاونین و کارشناسان اداره کل امور ورزشی ، آقایان حامد حاجی پور مدیر مجموعه معتمدی ، مدنی معاون اداره کل امور اجتماعی ، مجید احتشامزاده نماینده فدراسیون ورزش کارگری ، عباس خوش اخلاق مدیر مجموعه سنگاچین نیز در این نشست حضور داشتند و هرکدام به تفکیک پیشنهادات و راهکارهای بهتر برگزار شدن دومین جشنواره را ارائه کرد

مدیرکل امور ورزشی کارگران در بخشی از سخنان خود گفت: آنچه که جشنواره امسال را متمایز از سال گذشته می کند حضور کارفرمایان و خانواده های ایشان در کنار کارگران است.

وی افزود: همچنین سعی کردیم از همکاران خودمان در معاونت فرهنگی و اجتماعی نیز تقاضا کنیم که مشارکت داشته باشند و از این رو جشنواره با حضور نمایندگانی از اداره کل امور اجتماعی و اداره کل امور فرهنگی در ابعاد گسترده تری برگزار می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز