خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ورزش وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در اهواز:

کاهش آسیب ها و ایجاد شور و نشاط مهم ترین اهداف ورزش کارگری است

asdasd
کد خبر : ۶۵۳۰۱۲

مدیرکل امور ورزش وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ما دنبال ورزش سلامت محور هستیم و از این رو با برگزاری جشنواره های ورزش خانوادگی و همچنین ایجاد شور و نشاط از طریق تفریحات سالم و ورزش های کاربردی ورزش را در جامعه کارگری توسعه می دهیم.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی ورزش کارگران ، فرزاد حیدری در مجمع انتخاب رییس هیات ورزش کارگری استان خوزستان در اهواز، اظهار کرد: در وزارت تعاون، کار و رفاه امور اجتماعی حوزه ورزش کارگری متولی صیانت از گروه کار است و یکی از وظایف ذاتی وزارت تعاون، کار و امور اجتماعی، صیانت از نیروی کار محسوب می‌شود. همچنین باید بگویم که ما متولی ورزش حرفه‌ای نیستیم و وزارت ورزش و جوانان متولی این امر است.

وی با بیان اینکه ما مسوول ورزش سلامت‌محور هستیم، گفت: شعار ما و فدراسیون کارگری نیز ورزش، نشاط و بهره‌وری است؛ معتقدیم ورزش باید در خدمت سلامت کارگران باشد و ورزشی را باید برای کارگران طراحی کنیم که باعث کاهش آسیب‌های شغلی شود. به هر حال وزارت تعاون، کار و امور اجتماعی مسوول مشاغل سخت و زیان‌آور نیز است. ورزش در حوزه کارگری باید باعث افزایش بهره‌وری تولید شود تا کارفرما با انگیزه کارگر خود را به مسابقات اعزام و برای آن هزینه کند.

مدیرکل ورزش وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت:ما معتقدیم ورزش کارگری باید در خدمت سلامت و جسم کارگر و باعث افزایش بهره‌وری تولید شود و از این‌رو است که به اهداف‌مان رسیده‌ایم. ما در حال برنامه‌ریزی برای برگزاری جشنواره‌ها با حضور خانواده‌ها هستیم تا باعث نشاط بین جامعه کارگری شویم.

وی در پایان عنوان کرد: امیدوارم با رویکردی که در اداره‌کل تعاون، کار و رفاه امور اجتماعی خوزستان وجود دارد، در حوزه ورزش کارگری شاهد کسب رتبه برتر کشور باشیم و به واسطه ورزش، بهره‌وری را در این استان افزایش دهیم.

مجمع انتخاباتی هیات ورزش کارگری استان خوزستان با حضور حیدری مدیرکل ورزش کارگران ، رمضی سرپرست فدراسیون کارگری ، مدیرکل کار خوزستان و اعضای مجمع برگزار شد که طی آن سیدحمید غفاری به عنوان رییس این هیات انتخاب شد.

عباس علوانی رییس سابق هیان ورزش کارگری خوزستان دوران خوب و بسیار فعالی را برای ورزش کارگران استان خوزستان رقم زده بود اما به دلیل ادامه تحصیل و مشغله زیاد امکان حضور به عنوان رییس هیات را نداشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز