خبرگزاری کار ایران

تفاهم نامه همکاری فدراسیون کارگری با شبکه تلویزیونی ایران کالا

صدا و سیما کلید توسعه و گسترش ورزش کارگری

asdasd
کد خبر : ۶۴۸۰۰۹

فدراسیون ورزش کارگری در اقدامی تفاهم نامه همکاری ساخت و پخش برنامه های ورزشی در سطح کارخانجات و کارگاه ها را با شبکه تلویزیونی ایران کالا منعقد کرد.

به گزارش ایلنا، سال حمایت از کالای ایرانی یعنی کارگر ایرانی با روحیه و نشاط فراوان، کارگاه یا کارخانه محل خدمت خود را به بهره وری مضاعف برساند و بخش مهمی از این نشاط با ورزش محقق می گردد. ورزش کارگری سابقه بسیاری در کشور ما دارد و ورزشکاران بزرگی از همین میدان ها و تیم های کارگری وارد تیم های حرفه ای کشورمان شدند و افتخارات بسیاری را کسب کردند. بر همین اساس لزوم گسترش و اشاعه ورزش کارگری مخصوصا در این سال که با نام حمایت از کالای ایرانی نام گذاری شده بیش از گذشته محسوس است و کلید مهم و اصلی این قفل رسانه ها و به خصوص صدا و سیمای کشور می باشد.

جواد رمضی سرپرست فدراسیون ورزش کارگری با عنایت به نقش رسانه در ترویج ورزش کارگری و افزایش مشارکت واحدهای تولیدی و صنعتیدر امر ورزش طی نشستی با مسئولین شبکه ایران کالا تفاهم نامه ای را با موضوع تولید برنامه های ورزش کارگری و با محوریت معرفی کارخانجات و کارگاه هایی که کالای ایرانی تولید می کنند منعقد نمود که بر اساس آن مقرر شد تا هم افزایی و مشارکت فدراسیون و شبکه ایران کالا جهت ساخت برنامه های تلویزیونی با هدف تولید، ایجاد اشتغال و حمایت از کالای ایرانی و معرفی صنایع کوچک، متوسط و بزرگ در قالب ۹۰ برنامه ۱۵ دقیقه ای با موضوع ورزش، نشاط و بهره وری در کارخانه ها و شرکت های تولیدی با اجرای مسابقات ورزش همگانی و هم زمان معرفی خط تولید و معرفی نفرات برتر ورزش کارگری و مصاحبه با مدیران کارخانجات با لباس و لوگوی آن شرکت بمدت یکسال اجرا گردد.

این در حالیست که پیش از این نیز رمضی موضوع پخش تلویزیونی رقابت ها قهرمانی کشور کارگران را از مهم ترین موضوعات ترویج فرهنگ ورزش در جامعه کار و تلاش عنوان کرده بود و رایزنی های بسیاری نیز جهت پخش مسابقات قهرمانی کارگران کشور با شبکه های ورزش و سوم سیما انجام شده است که در آینده بصورت اجرایی و با مشارکت و حمایت بخش خصوصی محقق خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز