خبرگزاری کار ایران

بررسی ساماندهی انجمن های ورزش کارگری

asdasd
کد خبر : ۶۳۲۹۳۰

ساماندهی انجمن های ورزش کارگری جلسه کارگروه ساماندهی مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش کارگری، اعضای هیئت رئیسه فدراسیون ورزش کارگری در آخرین جلسه خود پیشنهاد رمضی مبنی بر ساماندهی وضعیت فعالیت انجمن های ورزشی را مورد بررسی قرارداده و در نهایت به رای اکثریت اعضا به تصویب رساندند.

برهمین اساس کارگروهی متشکل از کارشناسان خبره ورزشی و مسئولین فدراسیون صبح امروز در نشستی پیرامون وضعیت فعالیت انجمن های ورزش کارگری بحث و تبادل نظر نمودند و پس از بررسی وضعیت موجود انجمن ها، در تقسیم بندی صورت گرفته انجمن های ورزشی به دو بخش فعال و در حال توسعه تقسیم بندی گردیدند.

این در حالیست که بر اساس اعلام کارگروه ساماندهی، انجمن های فوتبال، کوهنوردی، کاراته،‌جودو، تکواندو، ورزش های رزمی، ووشو، والیبال، هندبال، کشتی، وزنه برداری، تنیس روی میز، بسکتبال، شطرنج، شنا، دوچرخه سواری،‌دو و میدانی، بدمینتون، پهلوانی و زورخانه ای و ورزش های همگانی به عنوان انجمن های فعال در حوزه ورزش کارگری انتخاب گردیده و انجمن های اسکواش، پرورش اندام، ژیمناستیک، سوارکاری، موتورسواری و اتومبیلرانی، تیراندازی با کمان، نجات غریق، کبدی، تیراندازی، بولینگ و بیلیارد، کمیته های ورزشی و بوکس بعنوان انجمن های در حال توسعه معرفی گردیدند.

رمضی سرپرست فدراسیون ورزش کارگری در حاشیه این جلسه با اشاره به وضعیت فعالیت انجمن های در حال توسعه اظهارداشت: انجمن های بر اساس وضعیت عملکردشان در سال های گذشته و میزان مشارکت و استقبال جامعه بزرگ کار و تلاش در رشته های  ورزشی تقسیم بندی شده اند و این تقسیم بندی بصورت پویا و قابل تغییرخواهد بود. این یعنی اگر انجمن های در حال توسعه نیز فعالیت خود را بصورت گسترده و سازمان یافته پیگیری نمایند و از طرفی جامعه مخاطب فدراسیون نیز در این رشته ها مشارکت و حضور داشته باشند، این امکان وجود دارد که در آینده شاهد حضور انجمن های در حال توسعه در میان انجمن های فعال باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز