خبرگزاری کار ایران

بزرگمردی از نسل جانبازان قهرمان

جو کاری که طلا درو می‌کند

asdasd
کد خبر : ۶۰۵۴۴۶

این بهترین واژه برای یکی از پرافتخارترین قهرمانان پارالمپیکی و جهانی است که طی سه دهه گذشته هر میدانی رفته با دست پر بازگشته است.

گفت نمی توان جو کاشت و گندم درو کرد اما بزرگمرد دزفولی قصه ما جوکاراست طلا طلا درو می کند.

آخرین طلا را پریشب از تورنمنت بین المللی فزاع امارات درو کرد.

این بهترین واژه برای یکی از پرافتخارترین قهرمانان پارالمپیکی و جهانی است که طی سه دهه گذشته هر میدانی رفته با دست پر  بازگشته است.

مرد ریز نقش ولی بلند مرتبه و بلند طبع دزفولی تیم ملی دوومیدانی جانبازان و‌معلولین که بازمانده از نسل قهرمانان جانباز ماست در  آستانه دهه ۵۰ زندگی هنوزهم میدرخشد. او ایستاده بود اما در آن دوران سخت دفاع مقدس با اصابت ترکش خمپاره دشمن نشست ولی با همتی مردانه و قهرمانانه دوباره ایستاد.

جوکار با همان لبخند خاص و همیشگی دیشب در امارات طلایی دیگر کسب کرد تا رقبای پارآسبایی اش بدانند که تا این بزرگمرد دزفولی پرتاب می کند باید پشت سر او بایستند. همچنین او برای پارالمپیک ۲۰۲۰ هم احتمالا نقشه ها دارد تا با افتخار این میدان و شایدم آخرین میدان را ترک کند.

برای عبداالرضا جوکار که مردی از مردان شجاع دل جبهه و دلاور مرد میدان های پارالمپیک و آسیایی که دو برابر وزنش مدال گرفته آرزوی تندرستی و تداوم قهرمانی ها تا پارالمپیک 2020 توکیو را داریم.

برقرار و پاینده باشید عبدالرضای دوست داشتنی. مرد شجاع دل. مرد دوست داشتنی. قهرمان زندگی. قهرمان دفاع مقدس. قهرمان ورزش...

* سیدرضا فیض آبادی

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز