خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی

جشنواره تفریحی ورزشی کارگران یکی از ارزشمندترین کارها بود

asdasd
کد خبر : ۵۸۳۱۹۰

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: جشنواره تفریحی ورزشی خانوادگی کارگران در بندر انزلی یکی از ارزشمندترین و بهترین کارهایی بود که تا کنون انجام شده وبرای تداوم این جشنواره ها بنده هر کمکی لازم باشد انجام خواهم داد.

 ایلنا: نصرالله بازوند در نشست هیات امنای مجموعه های تفریحی ورزشی کارگران کشور با بیان مطلب فوق گفت: جشنواره ایی که شهریورماه در سنگاچین بندرانزلی برگزار شد زیباترین و ارزشمندترین اتفاق خوبی بود که در تمام این سالها دیده شده و باید این جشنواره های خانوادگی ادامه یابد.

بازوند که خود از نزدیک در مرحل برگزاری جشنواره حضور داشته اضافه کرد: هیچ کاری و اقدامی در ورزش کارگری بهتر از این نیست که کارگران و خانواده های ایشان چند روز بیایند و با هدایت و مدیریت خوبی که اعمال می شود در یک محیط کاملا خانوادگی و کارگری با هم تفریح کنند ، ورزش کنند، تبادل فرهنگی داشته باشند و خوب ، خوش باشند و یقینا این جشنواره ها به پایه های سلامت کار و کارگری کمک زیادی خواهد کرد.

معاون وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی افزود: خوشحالم که جشنواره های تفریحی ورزشی تداوم خواهد یافت و مجموعه وزارت از جشنواره بعدی که گویا در اصفهان یا مناطق گرمسیری مثل بوشهر و چابهار قرار است برگزار شود حمایت خواهد کرد.

سرپرست اداره کل امور ورزشی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی ضمن قدردانی از توجه و حمایت مهندس بازوند از اداره کل امور ورزشی و برگزاری جشنواره گفت: یقینا اگر کمک و حمایت شما نبود این جشنواره به این خوبی برگزار نمی شد و من خوشحالم که خروجی کار بسیار بیشتر از آنچه بوده که انتظارش را داشتیم.

رمضی اضافه کرد: دکتر صادقی فر نیز همه جوره از برپایی این جشنواره ها حمایت کردند و من خوشحالم که جشنواره به صورت یک فرهنگ در بین خانواده کارگری خیلی زود جا افتاد و الان همه منتظر اعلام زمان و مکان برگزاری جشنواری بعدی هستند.

وی افزود: تقریبا تمامی برنامه ریزی ها برای جشنواره دوم در چادگان اصفهان تدارک دیده شده و با حمایت معاونین محترم وزارت و سایر عوامل، جشنواره دوم را بهمن ماه برگزار خواهیم کرد.

پنجمین نشست هیات امنای ورزشگاههای کارگران کشور عصر روز گذشته با حضور دکتر صادقی فر معاون فرهنگی و اجتماعی و  مهندس بازوند معاون توسعه و مدیریت منابع وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و اعضای هیات امنا برگزار شد.

در این نشست پیرامون توسعه و نگهداری مجموعه های ورزشی کارگری سراسر کشور با مشارکت بخش خصوصی بحث و بررسی شد .

همچنین پیشنهادات واصله از سوی بخش خصوصی مورد بررسی قرار گرفت که نتایج آن بزودی اعلام خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز