خبرگزاری کار ایران

نشست خبری انجمن آمادگی جسمانی فدراسیون کارگری

حسینی:انجمن آمادگی جسمانی در جامعه کار و تلاش جایگاه ویژه ای دارد

asdasd
کد خبر : ۵۶۹۹۲۳

نشست خبری انجمن آمادگی جسمانی فدراسیون ورزش های کارگری با محوریت اعلام برنامه های انجمن و اعضای هیئت رئیسه با حضور اصحاب رسانه برگزار شد.

به گزارش ایلنا، در این نشست که با حضور سید امیر حسینی (ریاست فدراسیون ورزش کارگری)، پیرهادی (رئیس انجمن آمادگی جسمانی) و اعضای هیئت رئیسه انجمن برگزار گردید، پیرامون برنامه های انجمن آمادگی جسمانی در حوزه ورزش سلامت محور گزارشاتی ارائه گردید. 

سید امیر حسینی در حاشیه نشست با بیان اهمیت انجمن آمادگی جسمانی در جامعه کار و تلاش یادآور شد: شعار فدراسیون ورزش کارگری ورزش، نشاط و بهره وری است که انجمن آمادگی جسمانی با برنامه هایی که در این حوزه ارائه داشته می تواند اقدامات موثری در تحقق این شعار انجام دهد. 

حسینی همچنین گزارشی از عملکرد فدراسیون در سال ۹۶ ارائه نمود و یادآور شد: امسال در حوزه ورزش کارگری رشد بی سابقه ای را نسبت به گذشته شاهد هستیم که آمارها بیانگر زحمات شبانه روزی و برنامه ریزی دقیق فدراسیون در توسعه و گسترش ورزش در جامعه کار و تلاش می باشد.از این رو با توجه به عدم تخصیص بودجه دولتی به فدراسیون لزوم ورود بخش خصوص و حامیان مالی در ورزش کارگری بیش از گذشته احساس می شود که انجمن های ورزشی نیز برای برگزاری برنامه های خود در همین راستا اقدامات لازم را انجام دهند.حضور در عرصه های ملی و بین المللی و کسب افتخارات بی سابقه در ورزش کارگری تنها با حمایت دستگاه های دولتی و حامیان مالی میسر می شود که امیدواریم دولت محترم و وزارتخانه های مربوطه به این مهم توجه کنند. 

در ادامه نشست پیرهادی رئیس انجمن آمادگی جسمانی فدراسیون کارگری با اشاره به برنامه های انجمن افزود: با اعتمادی که فدراسیون به بنده نمود خود را خادم جامعه کار و تلاش می پندارم.از این رو برنامه های منظمی را در راستای گسترش و برگزاری مسابقات متعدد ورزشی تدوین نموده ایم که مسابقات کراس فیت (اوایل دی ماه-جزیره کیش) آغاز راه ما محسوب می شود. این انجمن نیاز به یک تیم علمی قوی داشت که از جنس ورزش باشند و نیازهای آن را درک کنند که خوشبختانه در حال حاضر تیمی متشکل از کارشناسان خبره حوزه ورزش و اساتید دانشگاهی تربیت بدنی با حمایت شرکت گوریلا این امر میسر گردیده و آماده ایم تا با قدرت هرچه بیشتر به خدمت در این خانواده بزرگ دوران جدیدی را در ورزش آمادگی جسمانی آغاز کنیم. 

در پایان این نشست نیز احکام مسئولین انجمن آمادگی جسمانی توسط ریاست فدراسیون ورزش کارگری اهدا گردید و شرکت گوریلا نماینده انحصاری البسه و تجهیزات ورزشی بعنوان حامی مالی انجمن به صورت رسمی  معرفی گردید.

 

منبع ایلنا
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز