خبرگزاری کار ایران

زائرسرایی برای مهمانان امام رضا(ع)

خراسان رضوی با یک زائر سرای بزرگ و 9 ورزشگاه کارگری

asdasd
کد خبر : ۵۶۶۴۰۳

استان خراسان رضوی به عنوان یکی از بزرگترین استانهای کشور دارای فضاها و مجموعه های ورزشی و تفریحی خوبی است که بدون شک گل سرسبد این فضاها ؛ زائر سرای کارگران در شهر مقدس مشهد می باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا ؛ زائرسرای کارگران مشهد مقدس با دارا بودن حدود یکصد باب سوییت ؛ آپارتمان و ویلایی ازجمله مجموعه هایی است که در تمام طول سال از مهمانان خود که جزو خانواده های محترم کارگران از سراسر کشور می باشند پذیرایی می کند.

این مجموعه در یک منطقه خوش آب و هوا و زیبا به لحاظ موقعیت جغرافیایی قرار گرفته که از نظر مسافت نیز به حرم مطهر آقا امام رضا(ع) مسافت نسبتا مناسبی دارد و مهمانان هم از معنویات زیارت امام هشتم می توانند به خوبی بهره مند شوند و هم اینکه هنگام استراحت از فضای موجود درون مجموعه زائرسرا و اطراف آن در منطقه کوه سنگی بهره لازم را ببرند.

همچنین در خود شهرستان مشهد دو ورزشگاه کارگری هم داریم که مجموعه های شماره یک کارگران از جمله اولین مجموعه های ورزشی کارگری است و مجموعه شماره 2 نیز در ردیف ورزشگاههای خوب کارگری می باشد.

مجموعه های ورزشی در شهرستانهای سبزوار – نیشابور – تربت جام – چناران – قوچان – گناباد و تربت حیدریه نیز از جملهه ورزشگاههای کارگری در استان خراسان رضوی می باشند که البته بنابر هزینه های بالای حفظ و نگهداری آن بیشتر مجموعه ها در اختیار پیمانکاران بخش خصوصی قرار گرفته است.

با این وجود اولویت کلیه ورزشگاههای فوق برای مسابقات و فعالیت های ورزش کارگری است و اگر غیر از مشارکت بخش خصوصی باشد امکان اداره امور این مجموعه ها تقریبا سخت است ولی قانونگذار راه را برای جذب درآمدها و درآمدزایی از طریق خود این مجموعه ها بازگذاشته است و تمامی مجموعه های تفریحی ورزشی کارگری به این سمت و سو در حال طی مسیر و در آمدزایی با مشارکت بخش خصوصی است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز