خبرگزاری کار ایران

بازدید مدیر کل امور ورزشی از بخش های مختلف زائر سرای کارگران مشهد مقدس

asdasd
کد خبر : ۵۶۰۱۰۷

مدیرکل امور ورزشی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی با حضور در زائرسرای کارگران مشهد مقدس ضمن بازدید از نقاط مختلف و تمامی بخش های این زائرسرا با مدیریت و پرسنل این مجموعه به گفت و گو پرداخت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل  تعاون کار و رفاه تاجتماعی ؛ جواد رمضی در این بازدید ضمن حضور در برخی واحدها و همچنین بازدید از بخش های فنی و سالن پذیرایی ؛ سالن اجتماعات ؛ مجموعه های روباز تفریحی و سایر فضاهای موجود در جریان کمبودها و نیازهای این مجموعه بزرگ و 9 هکتاری قرار گرفت.

مجموعه تفریحی رفاهی زائر سرای کارگران مشهد مقدس در زمینی به وسعت 9 هکتار در منظقه کوه سنگی مشهد مقدس واقع شده و دارای 94 واحد استراحتگاهی می باشد که تقریبا در تمام طول سال این واحدها مورد استفاده کارگران و خانواده های ایشان از سراسر کشور قرار دارد.

این زائرسرا علاوه بر واحدهای ویلایی ؛ سوییت و آپارتمانی دارای سالن اجتماعات ؛ تالار پذیرایی ؛ زمین های روباز تفریحی و رفاهی برای خانواده ها می باشد و کلیه کارگارن تابع قانون کار می توانند پس از هماهنگی با اداره کل امور ورزشی (از طریق سایت) و استان مربوطه از این فضا در مدتی معین بهره مند شوند.

مدیر کل امور ورزشی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی پس از بازدید ازبخش هلی مختلف زائرسرا با مدیریت و پرسنل این مجموعه به گفت و گو پرداخت و در زمینه رفع مشکلات بخصوص  تامین منابع انسانی قول مساعد داد.

زائر سرای کاررگان مشهد از جمله مجهز ترین و بهترین مجموعه های  اقامتگاهی در مشهد مقدس است که روز به روز در حال توسعه و گسترش کیفی و کمی می باشد و استقبال از این مجموعه در حد بسیار بالایی قرار دارد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز