خبرگزاری کار ایران

در نخستین همایش مدیران ارشد زن ورزش ایران

رمضی: ورزش کارگری برای بانوان جایگاه خاصی قائل است

asdasd
کد خبر : ۵۵۵۶۵۳

در نخستین همایش مدیران ارشد ورزشی زن ایران که با حضور بزرگان عرصه ورزش و زنان اندیشمند حوزه ورزش بانوان امروز در فرهنگسرای رسانه برگزار شد جواد رمضی مدیرکل امور ورزشی وزارت تعاون‌کار و رفاه اجتماعی که به عنوان مهمان ویژه دعوت شده بود به همراه خانم ها خواجه نژاد معاون ؛ برادری رییس اداره ورزش بانوان و سلطان محمدی کارشناس حضوری پر رنگ داشتند‌.

به گزارش خبرنگار ایلنا ؛ برای جهت دهی به اهداف این همایش یک کارگروه متشکل از خانم طاهره طاهریان از بنیان گذاران ورزش بانوان؛ دکتر علی رغبتی کارشناس ارشد و مدیرکل حوزه ورزش قهرمانی وزارت ورزش ؛ دکتر علی نژاد رییس فدراسیون ووشو و دکتر ایرج رحمانی مدیرکل امور استانهای وزارت ورزش به همراه دکتر جواد رمضی مدیرکل امور ورزشی تشکیل شد تا ضمن بیان دیدگاههای خود پیرامون ورزش بانوان به سوالات دانشجویان ارشد و دکترای رشته تربیت بدنی و مدیران بخش های مختلف ورزش بانوان پاسخ بدهند.

این نشست همچنین مهمانان ویژه ای مثل خانم ها فائزه هاشمی ؛ دکتر فریده شجاعی ؛ دکتر هادوی؛ دکتر فرهادی زاد و بسیاری از زنان فعال در حوزه ورزش بانوان حضور داشتند و بیش از ۵ ساعت به طول انجامید.

در این همایش جواد رمضی مدیرکل امور ورزشی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در بخشی از سخنانش با بیان این مهم که در چارت تشکیلاتی که وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی برای ورزش بانوان جایگاه خاصی تعریف کرده است افزود: ما برای ورزش بانوان اداره مستقل ورزش بانوان داریم که مدیراین اداره هم یک خانم است. علاوه بر این در تمامی ادارات کل استانها و هیات ها نیز بخش مستقلی برای بانوان وجود دارد و در 160 مجموعه ورزش کارگری که مختص کارگراندر سراسر کشور موجود است  ترتیبی اندیشیده ایم که بانوان بتوانند استفاده مفید و لازم را ببرند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز