خبرگزاری کار ایران

تاکید دکتر فیروز آبادی قائم مقام وزیر بر تداوم جشنواره های تفریحی ورزشی خانوادگی کارگران

asdasd
کد خبر : ۵۵۴۳۸۰

در حاشیه مراسم افتتاحیه مسابقات تواشیح خوانی کارگران در ارومیه مدیرکل امور ورزشی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی گزارشی کوتاه از اولین جشنواره اول تفریحی ورزشی خانوادگی کارگران را برای دکتر فیروزآبادی ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا ؛ دکتر فیروز آبادی با تاکید بر این مهم که از طریق گزارش های روابط عمومی و رسانه ها در جریان جشنواره سنگاچین قرار گرفته گفت: خیلی دوست داشتم در جشنواره خوبی که در انزلی برگزار شد باشم اما ماموریت مهمی همزمان بود که نتوانستم در جشنواره حضور یابم.

دکتر فیروزآبادی قائم مقام وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی با حمایت از تداوم جشنواره های مشابه گفت: جشنواره بعدی بنا بر گزارش آقای رمضی قرار است در اصفهان باشد و حتما در این جشنواره مهیج و خانوادگی حاضر می شوم.

جواد رمضی مدیرکل امور ورزشی با تقدیر و تشکر از توجه قائم مقام وزیر به ریز مسائل ورزش کارگری گفت: بواقع حسن نظر و توجه جنابعالی به تمامی امور ورزش کارگری و حمایت های شما از جشنواره های تفریحی ورزشی خانوادگی کارگران مایه های دلگرمی بنده و همکارانم در استانهاست و انشالله جشنواره بعدی اوایل آذرماه با میزبانی اصفهان با شور و هیجان افزونتری برگزار شود ضمن اینکه خبر حضور شما یقینا بر جذابیت کار دوچندان خواهد افزود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز