خبرگزاری کار ایران

آغاز مسابقات والیبال دسته اول قهرمانی کارگران کشور در اصفهان

این رقابت‌ها با حضور 9 تیم از استان‌های تهران، آذربایجان شرقی، گلستان، قزوین، اصفهان، خراسان رضوی، لرستان، کرمان و یزد از امروز یکشنبه 25 مهر به مدت یک هفته در مجموعه ورزشی صفائیه برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا وبه نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش کارگری، مسابقات والیبال دسته اول قهرمانی کارگران کشور با شرکت 9 تیم و به میزبانی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و هیأت ورزش کارگران استان اصفهان از ساعت 14/30 ظهر امروز یکشنبه 25 مهر در مجموعه ورزشی صفائیه (ورزشگاه اختصاصی فولاد مبارکه) آغاز شده است.

بنا به گفته شیرانی، سرپرست هیأت ورزش کارگری استان اصفهان، این رقابت‌ها با حضور 9 تیم از استان‌های تهران، آذربایجان شرقی، گلستان، قزوین، اصفهان، خراسان رضوی، لرستان، کرمان و یزد برگزار می‌شود و تیم استان مرکزی نیز انصراف خود را از حضور در رقابت ها اعلام کرده است.

دیدار افتتاحیه این رقابت ها با مسابقه تیم‌های یزد و گلستان و با حضور خراسانی نایب رئیس فدراسیون، خوشدل دبیر فدراسیون، حق بین دبیر انجمن والیبال کارگران کشور و شیرانی سرپرست هیأت ورزش کارگری استان اصفهان از ساعت 14/30 ظهر امروز آغاز شده است.

 

کد خبر : ۴۲۰۰۵۰