خبرگزاری کار ایران

ساپکو قهرمان مسابقات بسکتبال کارگران تهران شد

مسابقات بسکتبال کارگران استان تهران با قهرمانی تیم ساپکو به پایان رسید.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی هیئت ورزش کارگری استان تهران ، فینال مسابقات بسکتبال کارگران استان  ، صبح  امروز بین تیم های ساپکو و دخانیات  در مجموعه ورزشی شرکت ساپکو برگزار  شد که طی آن تیم ساپکو با پیروزی بر تیم ریشه دار بسکتبال کارگران به عنوان قهرمانی دست یافت.

در این دیدار مهیج تیم ساپکو توانست با نتیجه ۷۷ به ۶۴ تیم دخانیات را مغلوب کند و بر سکوی قهرمانی این دوره از مسابقات بایستد . بدین ترتیب ساپکو قهرمان شد و تیم های دخانیات و ایران خودرو مقامهای دوم و سوم را کسب کردند.

 قبل از مسابقه  فینال در دیدار رده بندی دو تیم ایران خودرو و مخابرات به مصاف هم رفتند که در این بازی تیم ایران خودرو توانست با غلبه بر مخابرات مقام سوم این دوره از مسابقات را کسب نماید .

این مسابقات  در حضور بیژن خراسانی نایب رئیس فدراسیون کارگری،  داود خوشدل دبیر کل فدراسیون کارگری،  حسن حمیدی رئیس هیئت ورزش کارگری استان تهران ،  مهندس علیان زادگان معاونت انسانی شرکت ساپکو و مدیران و مسئولین تیم دخانیات و تماشاگران علاقمند برگزار شد و جام قهرمانی تیم ها توسط مسئولین حاضر در سالن به تیم های برتر اهدا شد.

در حاشیه این مسابقات طی مراسمی مسئولین شرکت ساپکو هدایایی را به رسم یادبود به بازیکنان تیم های بدمینتون بانوان و آقایان خود که هفته قبل در مسابقات بدمینتون کارگران استان تهران قهرمان شده بودند اهدا کردند.

 

phpThumb_generated_thumbnailjpg

 

 

کد خبر : ۳۳۵۶۴۳