خبرگزاری کار ایران

ایجاد انجمن ورزش سه گانه در فدراسیون ورزش کارگری

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۳۵۵۹

در حکمی از سوی جواد رمضی، دکتر مهدی گودرزی بعنوان سرپرست انجمن ترای اتلون (سه گانه) فدراسیون ورزش کارگری منصوب شد

به گزارش خبرگزاری ایلنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش کارگری در راستای ایجاد انجمن های ورزشی جذاب و متناسب با جامعه هدف و ارتقاء نشاط و پویایی، انجمن ورزش سه گانه فدراسیون با معرفی سرپرست جدید کار خود را آغاز کرد.

جواد رمضی در خصوص ایجاد این انجمن گفت: با توجه به اینکه رشته سه گانه در حوزه های مختلف دوگانه، سه گانه و پنج گانه موجب تنوع بخشی به فعالیتهای ورزشی می گردد و ترکیب رشته های ورزشی به نوعی موجب جذابیت و در نتیجه گرایش بیشتر  برای علاقمندان به ورزش می شود بر آن شدیم تا با ایجاد این انجمن که زمینه های آن در ورزش کارگری نیز فراهم است و نیازمند حداقل تجهیزات و امکانات است شاهد حضور جامعه مخاطب بیشتری در مسابقات ورزشی کشور باشیم.
 
رئیس فدراسیون ورزش کارگری افزود: در همین راستا با معرفی آقای دکتر مهدی گودرزی که ریاست فدراسیون ورزش سه گانه کشور را نیز عهده دار هستند این انجمن رسما بعنوان یکی از انجمن های فدراسیون معرفی و در ساختار انجمن های ورزشی قرار گرفت.
 
گفتنی است حکم دکتر گودرزی صبح امروز توسط رئیس فدراسیون ورزش کارگری به ایشان اعطاء گردید.
 
مهدی گودرزی سرپرست انجمن سه گانه نیز ابراز امیدواری کرد با حمایت و همراهی فدراسیون ورزش کارگری شاهد گسترش و تعمیم این رشته جذاب در سطح کشور و برای جامعه شریف و عزیز کارگر خواهیم بود.
وی در ادامه افزود: با ترکیب بسیاری از رشته های ورزشی که بستر آن در ورزش کارگری فراهم است بدنبال مشارکت بیشتر کارگران در فعالیتهای ورزشی سلامت محور و افزایش شور و نشاط آنان هستیم.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز