خبرگزاری کار ایران

حضور ۳۳ تیم در لیگ دارت کارگران کشور

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۲۰۰۱

رییس کمیته دارت کارگران کشور ار مشارکت ۳۳ تیم در رقابت لیگ دارت مردان و زنان خبر داد.

محمدرضا فراهانی در گفتگو با ایلنا به آغاز مسابقات لیگ برتر دارت کشور اشاره کرد و اظهار داشت: مرحله رفت دومین دوره لیگ برتر دارت کشوری به صورت متمرکز در بخش مردان با شرکت ۲۲ تیم به مدت ۲ روز(دوم و سوم شهریور) در شهر مشهد مقدس برگزار خواهد شد که هر تیم با ۶بازیکن یک مربی و یک سرپرست در این رقابت‌هاحاضر می‌شود. مرحله برگشت این مسابقات قرار است آذرماه برگزار شود.

وی ادامه داد: همچنین دیدار رفت اولین دوره مسابقات لیگ برتر دارت زنان در حالی از امروز (اول شهریورماه) در مشهد مقدس برگزار شده که ۱۱ تیم به به مصاف همدیگر خواهند رفت. هر تیم از ۶بازیکن، یک مربی و یک سرپرست بهره خواهد برد که مرحله برگشت آن نیز آذرماه امسال برگزار خواهد شد.

رییس کمیته دارت کارگران کشور گفت: در بخش زنان ۳ تیم برتر در پایان دو مرحله مشخص خواهند شد  و در بخش مردان نیز ۲ تیم برتر از هر گروه به مرحله پلی اف صعود خواهند کرد. قرار است مرحله برگشت لیگ برتر زنان و مردان در یکی از سه شهر اصفهان، یزد و جزیره کیش برگزار شود.

وی تاکید کرد: هدف از برگزاری رقابت‌های لیگ دارت کشوری افزایش بهره‌وری کارکنان و کارگران کشوری خواهد بود که چنین رویدادهایی می‌تواند سطح طرفداری این مسابقات را در کشور به همراه داشته باشد. بنا داریم با برگزاری لیگ دارت، ۲ تیم برتر در بخش زنان و مردان به رقابت جهانی مکزیک که اواخر آذرماه به این کشور اعزام خواهند شد.

فراهانی به توسعه زیرساختی این ورزش در چند سال اخیر در کشور اشاره کرد و گفت: این ورزش به مرور جای خود را در میان علاقمندان باز خواهد کرد چرا که با وجود رقابت های جهانی و آسیایی می‌توان تیم قوی در بخش زنان و مردان ایجاد شود. هم اینک ادارات، کارخانجات و سازمان‌های مختلف دولتی نیز در گسترش آن تاثیر گذار هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز