خبرگزاری کار ایران

معاون فرهنگی خبر داد: طرح تحول ورزش کارگری اجرا می شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۴۵۳۱

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی گفت: در حال حاضر، ۱۴ میلیون کارگر در جامعه کار و تولید کشور فعالیت دارند، بر همین اساس، طرح تحول ورزش کارگری برنامه ریزی و اجرا می شود.

 

 

کریسمس رویایی با شوت مهارنشدنی احمد نور

 

​به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش کارگری، « محمد چکشیان»، در نشست مشترک روسای هیئت ها و انجمن های ورزشی کارگران  کشوراظهار داشت: بر اساس عقیده صاحب نظران، بین سلامت روحی و جسمی کارگران و بهره وری و رشد تولید، رابطه مستقیم وجود دارد.

 

 معاون امور فرهنگی، اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: ورزش عامل رشد، سلامت و ارتقاء سرمایه انسانی جامعه کارگری است و وزارت مردم، نگاه ویژه ای به ورزش و سلامت جامعه کار و تولید خواهد داشت.

 

چکشیان با اشاره به گذشت یک دهه از تاسیس فدراسیون ورزش کارگری افزود : مهم ترین نیاز ورزش کارگری کشور، تحول است.

 

معاون فرهنگی‌، اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر لزوم بازخوانی ماموریت و اهداف کلان ورزش کارگری گفت: فلسفه تشکیل فدراسیون ورزش کارگری، نیازمند بازنگری است.

 

وی خاطر نشان کرد: نگاه حاکم بر ورزش کارگری، باید تغییر کند و به سمت گسترش ورزش همگانی حرکت کنیم.

 

در این نشست، «سینا کلهر»، سرپرست معاونت امور فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان و «جواد رمضی»، رئیس فدراسیون آماتوری ورزش کارگری نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز