خبرگزاری کار ایران

تعویق بازی های جهانی ورزش شرکت ها و برگزاری آن از تاریخ 14 لغایت 18 مهرماه سال 1400

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۶۳۴۹

این مسابقات مقرر بود تا از تاریخ ۲۶ لغایت ۳۰ خردادماه برگزار گردد که بدلیل مسائل و مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاد

به گزارش خبرگزاری ایلنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش کارگری تاریخ برگزاری بازی های جهانی یونان به 6 لغایت 10 اکتبر 2021 برابر با 14 لغایت 18 مهر ماه 1400 تغییر یافت.

 متن نامه رئیس فدراسیون جهانی ورزش شرکت ها به شرح زیر است:

پیرو نامه مورخ 11 آوریل در رابطه با نظرسنجی تعویق بازی های جهانی ورزش شرکت ها؛ با توجه به نظرات ارسالی اعضا فدراسیون جهانی نهایتاً تصمیم به تعویق رقابت ها به بعد از تابستان نمود.

با توجه به نگرانی ها، پیشنهادات و درخواست های اعضا، فدراسیون جهانی از سازمان برگزارکننده ی یونانی تقاضا نمود تا از روزهای قبل بر روی احتمال اجرائی شدن " پلن بی" کار نماید.

 

حتی اگر امکان بهبود شرایط در هفته های آتی ممکن می بود و متخصصین امر بهبود شرایط را پیش بینی می نمودند، هنوز و دو ماه مانده به برگزاری مسابقات یک عدم قطعیت وجود دارد. نگرانی ها، تاخیر در واکسیناسیون در برخی کشورها، امکان برگزاری مسابقات حتی با وجود تلاش بی وقفه سازمان برگزارکننده در هفته های اخیر در راستای برگزاری یک رخداد امن و حضور حداکثری شرکت کنندگان را سلب خواهد نمود.

 

با توجه به شرایط بین المللی و درخواست های ارسالی، فدراسیون جهانی ملزم به اجرای "پلن بی" گردید.

موفقیت در برگزاری چنین رخدادی لزوما به معنی برگزاری بی عیب و نقص آن نبوده بلکه حضور چشمگیر شرکت کنندگان نیز حائز اهمیت می باشد و در همین راستا تصمیمی اتخاذ گردید تا مسابقات به بعد از تابستان به تعویق بیفتد.

 

بازخورد شما در رابطه با پرسشنامه ارسالی بهترین زمان را که همان هفته اول اکتبر بود تعیین نمود. بنابراین ما بطور رسمی اعلام می داریم که زمان برگزاری مسابقات مورخ 6 لغایت 10 اکتبر 2021 (برابر با 14 لغایت 18 مهر سال 1400) خواهد بود.

 

سطح واکسیناسیون بسیار حائز اهمیت است. لذا تقاضا داریم تا به تیم ها، باشگاه ها و شرکت ها تعویق مسابقات را اطلاع رسانی نمائید.

 

 

بار دیگر تاکید می نمائیم که کیفیت برگزاری مسابقات و سلامت تمامی شرکت کنندگان مهم ترین اصل برای هیئت اجرائی فدراسیون جهانی ورزش شرکت ها و برگزار کننده می باشد.

 

دِدیِر بِسیِر

ریاست فدراسیون جهانی ورزش شرکت ها

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز