خبرگزاری کار ایران

با پیام شریعتمداری

چهارمین المپیاد ورزشی بانوان کارگر آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۴۶۷۵

مشعلی که هرگز خاموش نمی‌شود؛ چهارمین المپیاد ورزشی بانوان کارگر با روشن شدن مشعل توسط قهرمان سوم پتانک کارگران جهان در سالروز ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن در ورزشگاه کارگران شهید معتمدی و برگزاری مسابقات ورزشی این المپیاد در تمامی استان‌ها از طریق فضای مجازی در 4 رشته ورزشی شطرنج. . طناب بازی ... پتانک و دارت با پیام محمد شریعتمداری وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی و قرائت آن توسط ابراهیم صادقی معاون فرهنگی و اجتماعی آغاز شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در این پیام که از سوی ابراهیم صادقی فر معاون فرهنگی - اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این مراسم خوانده شد شریعتمداری ضمن تبریک روز زن به همه زحمتکشان و قشر خدوم کارگر به ویژه بانوان ورزشکار کارگر تاکید کرده است: در سنوات گذشته معاونت فرهنگی اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تلاش کرده با برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی، تفریحی و ورزشی و خانوادگی در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی به این امر مهم جامه عمل بپوشاند. 

در ادامه این پیام آمده است: با عنایت به تاکیدات رییس جمهوری بر لزوم توجه بیش از گذشته بر حضور بانوان در عرصه‌های مختلف، این وزارتخانه با همکاری خانه کارگر تا کنون سه دوره المپیاد ورزشی بانوان کارگر را برگزار کرده است. شیوع ویروس کرونا و محدویت‌های به وجود آمده نیز نتوانست مانع و خللی در تحقق اهداف ما ایجاد کند. 

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این پیام تاکید کرده است: چهارمین دوره المپیاد ورزش کارگری تحت شرایط ویژه و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در قالب فضای مجازی در چهار رشته ورزشی برگزار می‌شود.  

شریعتمداری در پایان پیام خود با تبریک سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، اظهار امیدواری کرده است: با یاری خداوند همواره بتوانیم با استفاده از همه توان، منابع و امکاناتی که داریم خدمتگذار خوبی برای مردم عزیز به ویژه خانواده بزرگ وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز