خبرگزاری کار ایران

در دو بخش آقایان و بانوان

معرفی برترین های مسابقات دو و میدانی قهرمانی کارگران کشور در اهواز

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۷۸۰۷

مسابقات دو و میدانی قهرمانی کارگران کشور به میزبانی شهر اهواز ، در دو بخش بانوان و آقایان، با معرفی تیم‌های برتر بکار خود پایان داد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش کارگری مسابقات دو و میدانی قهرمانی کارگران کشور گرامیداشت شهدای کارگر و مدافعان سلامت، در دو بخش بانوان و آقایان از  روز سه شنبه 30 دیماه  به میزبانی هیأت ورزش کارگری استان خوزستان و در استادیوم تختی شهر اهواز با حضور ۶۵ دونده زن از 15 استان و 100 دونده مرد از 29 استان آغاز شد. در همین راستا در بخش بانوان دوندگان در ماده های  دوی ۱۰۰ متر مقدماتی و نهایی ، ۴۰۰ متر ، ۸۰۰ متر ، ۱۵۰۰ متر ، ۵۰۰۰ متر ، ۱۰۰×۴ متر ، پرش طول ، پرتاب وزنه و پرتاب نیزه با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان تیم اصفهان با ۲۷ امتیاز مقام اول را کسب کرد و تیم‌های اردبیل و خوزستان با ۱۹ مدال به ترتیب دوم و سوم شدند که تفاوت رتبه تیم‌های دوم و سوم ، کسب مدال نقره توسط تیم اردبیل بود که ورزشکاران خوزستانی از کسب مدال نقره بازماندند. در بخش آقایان نیز در پایان رقابتها که در 13 ماده برگزار شد تیم مازندران به مقام قهرمانی دست یافت و تیم های خوزستان و آذربایجان شرقی به  ترتیب به مقام های دوم و سوم دست یافتند.

در پایان مسابقات مراسم اهدای مدال، کاپ و حکم قهرمانی نفرات برتر با حضور ارسلان غمگین مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان، بیژن خراسانی نایب رئیس فدراسیون ورزش کارگری و دیگر مسئولان و دست اندرکاران برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز