خبرگزاری کار ایران

یاسایی: با نیت قهرمانی به جام باشگاه‌های تکواندو قدم گذاشته بودیم

asdasd
کد خبر : ۳۵۱۵۵۰

تیم لوازم خانگی در گروه زنان با کسب 6 مدال طلا ، یک نقره و یک برنز توانست عنوان قهرمانی مسابقات جام باشگاه های آسیا را در امارات بدست آورد.

به گزارش ایلنا، آزاده یاسایی مربی باتجربه این تیم در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو درباره این موفقیت گفت: تیم لوازم خانگی کن با 8 بازیکن عازم مسابقات جام باشگاه های آسیا شد. این اولین دوره ای بود که مسابقات در بخش بانوان برگزار می شد. بر اساس بخش نامه مسابقات تیم ها می توانستند از تکواندوکارانی با ملیت های دیگر نیز بهره ببرند. به همین دلیل برخی از شرکت کنندگان اروپایی بودند. با این وجود بازیکنان ما خوش درخشیدند و توانستند کاپ قهرمانی را بالای سر ببرند.

وی اضافه کرد: از روز اول به نیت قهرمانی پا به مسابقات جام باشگاهها گذاشتیم. قابلیت بازیکنان بسیار بالاست و نتیجه ای غیر از این متصور نبودم. سطح مسابقات بالا بود و این بازیکنان ما بودند که توانستند شایستگی های خود را به نمایش بگذارند.

مربی تیم لوازم خانگی کن تصریح کرد: حرکت پله به پله بر اساس برنامه ریزی جواب داد و ما به هدف خود رسیدیم . همچنین یک دلی و هم دلی میان اعضای کادر فنی، مدیریت تیم و تلاش بازیکنان باعث این قهرمانی شد و همه ما مزد کار گروهی تیم را گرفتیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز